Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MH3363huomasin muuten, että halpahalli? myy M-filtereitä, ainakin pirkkalan Veskassa myy. ei oikein muistunut mieleen se tyyppi, katselin jotain mazdan suodattimia, mutta muistikuvien heikkouden takia jätin ostamatta.
Vanhaa mallia, jota ei enää pitäisi olla edes myynnissä. Sama kuin tuo TM:n "testimenestyjä". Kiinnityspään laippa on liian suuri halkaisijaltaan ja saattaa kantaa. Aiheuttaa ongelmia ainakin Triumpheissa.Juu mulla on joku M-filsu mikä kantaa=vuotaa ennenkuin tiivistää
Sama homma, tosin en ehkä niinkää remonttia pelkää mutta jo "triumph" tekstistähän on valmis maksamaan tupla hinnan. Kysehän topicissa taitaa olla lähinnä siinä että jos löytyisi helpommalla täysin kelvollinen suodatin, ei tarvitsisi aina tilata erikseen.Minkäs hintainen on moottoriremontti???
Ainakin mulle tuon alkuperäisen suodattimen hinta on halpa ko. remontin hintaan verrattuna....![]()
Hajoaako moottori, jos laitan Hondan suodattimen Trumppaan? Etenkin jos se on samassa tehtaassa tehty ja ainoa ero on painettu logo ja teksti kyljessä? Ja jos Hondan liikkeelle on matkaa vajaa kilsa ja trumpalle se 250km.Minkäs hintainen on moottoriremontti???
Ainakin mulle tuon alkuperäisen suodattimen hinta on halpa ko. remontin hintaan verrattuna....![]()