Elikkä ajamaton Daytona 955i .. eka ihan uus motoriajoneuvo mulle, kun kerrankin mahdollista päästä neitseen sarviin..
![]()
Olisi kiva kuulla kokemuksia uudesta pyörästäsi. Itseäkin kiinnostaa vastaava malli. Ehkä sitten ensi keväänä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elikkä ajamaton Daytona 955i .. eka ihan uus motoriajoneuvo mulle, kun kerrankin mahdollista päästä neitseen sarviin..
![]()
Niin, ja samalla eteen piikkiä pienempi. 19 -> 18. Ajomukavuus muuttu paljon paremmaksi. Luultavasti tuon "virityksen" on tehnyt lähes jokainen Daytona/Speed Triple kuski tällä palstalla. Eikä muistaakseni ole kukaan huonoksi haukkunut...Seuraavaan ketju pakettiin laitan varmaan sen pari piikkiä taakse lisää.
Mulla oli ainakin 19/44. Onkohan sit muuttaneet välitykset uudempiin malleihin?18-t pitäs olla edessä jo vakiona..
En ole tollasta huomannutkaan. Pidemmille perhereissuille tullut tota esijännitystä hiukan kiristettyä.Takajousen esijännitys on tehty vaikeeksi, ahdas. Manuaali kyllä sanoo ettei saa muuttaa, eikä taida mukana olla sopivaa avaintakaan.
Jerkkua?Paljos tollasesta vehkeestä löytyy jerkkua takakumilla?![]()
Sehän riippuu siitä, millaisen takanakin valitsee, pystyykö se matkustamaan..... Ja takanakin pitäisi pystyä matkustamaan.
heh..Sehän riippuu siitä, millaisen takanakin valitsee, pystyykö se matkustamaan..... Ja takanakin pitäisi pystyä matkustamaan.![]()
Esim siltakiven BT020 takanakki on ihan hyvä matkustamiseen..![]()