- Sijainti
- Kajaani
+1![]()
Tosi hauskoja juttuja, pakko oli työkaverillekin kertoa miksi tässä ääneen nauran.
Joo minunkin piti työkavereille selventää miksi hirnun tässä itsekseni
YLeisö tahtoo lisää!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1![]()
Tosi hauskoja juttuja, pakko oli työkaverillekin kertoa miksi tässä ääneen nauran.
Siis häh ihanko oikeasti kiskoit busan ylös sieltä jorpakosta omineen?Toinen todella "järkiteko" oli ajaa busa laiturille jotta saisi taidevalokuvia! Voi jeesus että mä oon törttö.!
Siinä laiturilla kääntelin mopoo ja mun pikkupoika vielä tuli siihen viereen sanomaan, että "iskä! toi voi olla hassu juttu" ja samantien siinä ku pojulle selvitin, että katoppas ku isi näyttää, niin takanen yli laidan ja selälleen järveen, Busa päälle! Onneks ei käyny, vaan sammuksissa sitä siinä kääntelin!
En ole muuten ikinä päässyt järvestä ylös niin nopeesti, vaikka mopo on rinnanpäällä! En oikein käsitä, että miten sainkin moponkin nosteltua laiturille takas! Vettä oli vyötäröön silläkohdin!
Mopo nousi laiturille tosi helposti, melkeen yhdellä repäisyllä!
Joo, se suorastaan pomppas pois sieltä järvestä, kun pääsin ensin sen alta pois!Siis häh ihanko oikeasti kiskoit busan ylös sieltä jorpakosta omineen?Toinen todella "järkiteko" oli ajaa busa laiturille jotta saisi taidevalokuvia! Voi jeesus että mä oon törttö.!
Siinä laiturilla kääntelin mopoo ja mun pikkupoika vielä tuli siihen viereen sanomaan, että "iskä! toi voi olla hassu juttu" ja samantien siinä ku pojulle selvitin, että katoppas ku isi näyttää, niin takanen yli laidan ja selälleen järveen, Busa päälle! Onneks ei käyny, vaan sammuksissa sitä siinä kääntelin!
En ole muuten ikinä päässyt järvestä ylös niin nopeesti, vaikka mopo on rinnanpäällä! En oikein käsitä, että miten sainkin moponkin nosteltua laiturille takas! Vettä oli vyötäröön silläkohdin!
Mopo nousi laiturille tosi helposti, melkeen yhdellä repäisyllä!![]()
![]()
Br, Mikko