• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Darwin awards - hölmöilyt pyörään liittyen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif

Tosi hauskoja juttuja, pakko oli työkaverillekin kertoa miksi tässä ääneen nauran.
+1

Joo minunkin piti työkavereille selventää miksi hirnun tässä itsekseni
biggrin.gif
. Todella hyvää settiä tulee!  
bowdown.gif

YLeisö tahtoo lisää!

Toinen todella "järkiteko" oli ajaa busa laiturille jotta saisi taidevalokuvia! Voi jeesus että mä oon törttö.!

Siinä laiturilla kääntelin mopoo ja mun pikkupoika vielä tuli siihen viereen sanomaan, että "iskä! toi voi olla hassu juttu" ja samantien siinä ku pojulle selvitin, että katoppas ku isi näyttää, niin takanen yli laidan ja selälleen järveen, Busa päälle! Onneks ei käyny, vaan sammuksissa sitä siinä kääntelin!
En ole muuten ikinä päässyt järvestä ylös niin nopeesti, vaikka mopo on rinnanpäällä! En oikein käsitä, että miten sainkin moponkin nosteltua laiturille takas! Vettä oli vyötäröön silläkohdin!
Mopo nousi laiturille tosi helposti, melkeen yhdellä repäisyllä!
Siis häh ihanko oikeasti kiskoit busan ylös sieltä jorpakosta omineen?
eek.gif

bowdown.gif

Br, Mikko

Toinen todella "järkiteko" oli ajaa busa laiturille jotta saisi taidevalokuvia! Voi jeesus että mä oon törttö.!

Siinä laiturilla kääntelin mopoo ja mun pikkupoika vielä tuli siihen viereen sanomaan, että "iskä! toi voi olla hassu juttu" ja samantien siinä ku pojulle selvitin, että katoppas ku isi näyttää, niin takanen yli laidan ja selälleen järveen, Busa päälle! Onneks ei käyny, vaan sammuksissa sitä siinä kääntelin!
En ole muuten ikinä päässyt järvestä ylös niin nopeesti, vaikka mopo on rinnanpäällä! En oikein käsitä, että miten sainkin moponkin nosteltua laiturille takas! Vettä oli vyötäröön silläkohdin!
Mopo nousi laiturille tosi helposti, melkeen yhdellä repäisyllä!
Siis häh ihanko oikeasti kiskoit busan ylös sieltä jorpakosta omineen?
eek.gif

bowdown.gif

Br, Mikko
Joo, se suorastaan pomppas pois sieltä järvestä, kun pääsin ensin sen alta pois!
Se perkele kun kaatui päälleni ja mä selkä vasten pohjaa hetkenaikaa! Meinasi tulla hätä!

Kyllä se nousee helposti joka hepulla, jollet usko, niin kokeileppa lähilaiturilla
biggrin.gif

Varsinkin jos omaasi uittelet siellä, niin kiirehän siinätulee, ettei vedellä täyty koko kapistus!
Eikä se nyt paina, ku kakspuolisataa kiloa.

perinteinen "käynnistyspoljin farkun lahkeessa ja liikenne valoissa kyljelleen" on tullut priin otteeseen toteutettua

yksi jämäkkä idea oli myös jytäriä hiekalla revitellä vanhoilla ketjuilla: kolmosella urku auki ja hiekka pölisemään. ja ketjut poikki. onneksi ei lähteneet taaksepäin kun siellä oli ihmisiä vaan junttautuivat vaihdepolkimen ja laturinkopan väliin. oli kiva lauantai-aamusta ruveta etsimään vieraalta kylältä puhelimitse rälläkkää ja ketjusatsia. ja lekaa että sai vaihdepolkimen oikaistua. ihme kyllä ei stefatkaan vaurioituneet ja ajamalla tultiin pois tapahtumapaikalta

Back