• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cycle World - törkeä kunnianloukkaus

No jos jotain hyvää tästä voidaan saada aikaan on se ettei tuollainen mulkku yrittäjänä pysty jatkamaan alalla pidempään. Onpahan moottoripyöräilijällä yksi murhe vähemmän  
062802jumpie_prv.gif

Näin rauhaa rakastavana miehenä kuitenkin käy hyvinkin väkivaltaisia ajatuksia päässä. Oikeushan tässä ei pääse kuitenkaan voittamaan kävi miten kävi. Yksi mulkku koittaa viimeisillään tehdä jostain muusta syyllisen omille onnettomille bisnes/asiakas palvelu taidoilleen. Jos olisi heti alusta lähtenyt palvelemaan asiakasta, eikä pelleilemään ja kikkailemaan voisi tehdä kaupaa vielä vuosia, nyt tuskin näin on. Hölmö mikä hölmö!! Meni oma maine ja vielä isänkin maine samalla.

Nimin: kesä 05 pilalla.

Viimeistään nyt sinun on vaihdettava etunimesi, jotta nimimerkkiäsi ei voida yhdistää foorumissa esiintyvään japsipyöriä halveeraavaan kirjoitteluun.
kynttila.gif
Enhän minä jaappanilalaisia pyöriä halveeraa, kehun vaan tukaatia. Jokainen ostaa oman pyöränsä ja suurin osa ostajista arvostaa juurikin sitä hinta/teho/luotettavuus yhdistelmää jonka jaappanilalaisista saapi. Mutta tukaatiini olen tyytyväinen, enemmän tyytyväinen kuin jaappanilaisiini, vaikka nekin hyvin toimivat.

No ei enempi tukaatista täällä, kun sille on omakin osio.

Ihmiset heittäny vihaisia palautteita tänne ja AIVAN SYYSTÄ. Ja näiden ihmisten joukossa EI ole ollut Tylyttäjä-niminen heppu. Tylyttäjän ns. "törkein kunnianloukkaus kommentti" oli mielestäni se kun hän kertoi kaverinsa ostaneen pyörän jonka toimitus myöhästyi iha helvetisti...
Syytteen "idea" ei kai olekkaan se etteikö joku muu olisi kirjoittanut pahemmin kuin Tylyttäjä, vaan:
- Nimimerkin takaa saatu henkilö tunnistettua (kertonut esim. kiihdytyskisaosallistumisistaan, osakkuudestaan yritykseen jne.)
- Henkilöllöllä osakkuus kilpailevassa yrityksessä (eli voidaan väittää että kirjoittelun taustalla ollut oma taloudellinen intressi)
- rahaahan tällä oikeusjutulla yritetään tehdä, ns. oikeuden toteutuminen sivuseikka.

Täytyy sanoa, että vaikka ennen ei minullakaan mitään CW:tä vastaan ollut, niin tämän oikeusprosessin myötä meni maku koko firmaan. En halua olla missään tekemisissä firman kanssa, joka haastaa potentiaalisia asiakkaita oikeuteen mitättömyyksistä
033102ass_1_prv.gif
. Eli Tylyttäjän kommentit tai muukaan kirjoittelu täällä netissä ei vaikutanut CW:iin suhtautumiseeni, mutta sensijaan tämä firman omistajan reagointitapa niihin viesteihin sai minutkin muuttamaan kantaani...

Toivon kunnon rehellisen henkilön, eli Tylyttäjän, voittavan
thumbs-up.gif
!
Täysin samaa mieltä!
En aio eläessäni olla missään tekemisissä .ko liikkeen yrittäjän tai muussa jäljellä olevan CW busineksen kanssa, vaikka perkele puoleen hintaan antaisivat pyöränsä, joku saatanan roti tähän täytyy saada että ei kaikkia voi vain haastaa oikeuteen vaikka onhan se katkeraa että yritys ja elämäntyö menee alta mutta ei tälläinen reagointi ole mistään kotoisin.
033102ass_1_prv.gif

Jännä homma. Tässä vedotaan siihen että nimim. "Tylyttäjä" on kirjoittanut negatiivistä toisesta moottoripyöräliikkeestä ollessaan toisen alan liikkeen osakas, toisin sanoen saadakseen tälle liikkeelle enemmän businestä Cycle Worldin kustannuksella. Olen pyörinyt tällä org:n palstalla pari kolme vuotta melkein JOKA ilta, ja lukenut varmaan tuhansia viestejä eri aiheista. Silti, tähän päivään mennessä minulle EI OLE selvinnyt MISSÄ liikkeessä tämä "Tylyttäjä" on osakkaana. Että se niistä tarkoitusperistä.

Olen pyörinyt tällä org:n palstalla pari kolme vuotta melkein JOKA ilta, ja lukenut varmaan tuhansia viestejä eri aiheista. Silti, tähän päivään mennessä minulle EI OLE selvinnyt MISSÄ liikkeessä tämä "Tylyttäjä" on osakkaana. Että se niistä tarkoitusperistä.
Nimenomaan! Sama juttu täällä. Kuullessani oikeusjutusta ensimmäinen ajatus CW:stä oli, että "kaikkihan sitä haukkuu". En ole ikinä CW:ssä asioinut, joten en asiasta tiedä sen enempää, mutta Tylyttäjän kommentteja en edes muista lukeneeni.
Oikeusjuttu vaikuttaa kyllä todella "järkevältä" verorahojen käytöltä
062802jumpie_prv.gif
Ei hyvää päivää...

Tylyttäjälle tsemppiä!

edit: meniskö nyt typot oikein?

Säästetään kuitenkin hirttoköysien kuluttaminen vaikka siihen asti kunnes päätös tulee. Itse ainakin uskon että voidaan kaikki nauraa, toistaiseksi tälle "naurettavalle" yritykselle pelastaa jotain mitä ei enää ole edes pelastettavissa, kun päätös tulee tässä jutussa. Vähän samaahan tässä pätee, kuin sanonnassa "se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa".

^
Tuosta tulikin mieleen, että onneksi (vielä) Suomessa sentäs paremmin toteutuu oikeus, kuin tuo rahastus. No jopllakinhan sitä tietysti pitää yrittää rahastaa kun firman pyöritys ei lyö leiville....

Huomenna homma jatkuu, prkl ku ei pääse paikalle kattomaan. Eiköhän toi juttu hovissaki hämmästellä, ennen ku saadaan sille lain voima.
nixweiss.gif

Btw. Tänään Nokian edustaja haukkui Applen uuden iPhonen aamu-tv:ssä. Pitäis varmaan vihjata Aplelle, jotta voivat oikeuteen haastaa
biggrin.gif

Back