Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni on melko uskomatonta väittää, että minun muutama kirjoitukseni täällä on vaikuttanut jotenkin CW:n myyntiin tai maineeseen.On kyllä vaikeaa laskea kuinka paljon asiasta pitäisi korvata. Eikös asianomistajan pidä ilmoittaa vaativansa korvauksia. Jos ei ilmoita on tuomio sitten sakkoa tms valtiolle maksettavaa.
Eiköhän suurin motiivi ole ihka aito kosto.
Niin, aivan juuri tuota olen tässä koko ajan yrittänyt tolkuttaa. Että semmoista saivartelua.Älkää nyt saivarrelko. Kunnianloukkaus on toki asianomistajarikos. Syyttäjä EI SAA syyttää, vaikka rikos olisi tapahtunutkin, jos asianomistaja ei tee rikosilmoitusta: "ilmoita rikosta syytteeseen pantavaksi"
Näet kuitenkin kertomisen tärkeyden, vaikka ei omakohtaisia kokemuksia olekkaan. Minä ihmettelen, kuinka mielipiteiden mukaan kaikki olisi haastettu oikeuteen kirjoittamisistaan. Syyte koskee ainoastaan tylyttäjää, ei hyökkäystä koko foorumia kohtaan. Näen tuonkin tylyttäjään kohdistuvan hyökkäyksen, niin aiheeton kuin se onkin syiden olevan aivan jossain muualla. Ehkäpä se on epäonnistuneen yrittäjän purkaus, jolla haetaan konkretisointia syyhyn. Uskon tylyttäjänEn ole ikinä Cycle Worldissa käynyt, enkä tule koskaan kyseiseen firmaan astumaan jalallani. Kyseisellä firmalla on niin huono maine moottoripyöräpiireissä, ettei mulla oo mitään tarvetta asioida siellä. Tähän huonoon maineeseen on vaikuttanut lukuisat huonosti hoidetut asiakassuhteet.
Nimimerkki Tylyttäjä ei ole kohdallani vaikuttanut mitenkään päätökseeni olla asioimatta Cycle World nimisessä liikkeessä, vaan sen ovat tehneet useat huonosti kohdellut asiakkaat joilta olen asioita kuullut.
Et ole. Ihan itse osaavat liata oman pesänsä, ja sen sanon kokemuksella: ostin sieltä aikoinaan pyörän, jonka rekisteröimisessä mulla oli ongelmia. Sen tarinan voin tulla kertomaan oikeuteen – onkohan se CW:n kotipaikalla vai Tylyttäjän?Tämän topikin tarkoitus on selvittää, olenko minä kirjoituksillani aiheuttanut CW:n huonon maineen, vai onko siihen muut syyt.
Ei taida tuo lehti olla enää lehtipisteissä, joten löytyiskö joltain tiivistelmä tai jotain mitä siinä sanottiin?Lukekaa toi tässäkin ketjussa jo mainittu MP Maailma nro 3.06, sivut 130-134. Siinä nämä CW:n pyöritykset jälleen kerran.
samat sanat!!Maailma on täynnä paskapäitä ja ruikuttajia joiden hipiä ei kestä mitään. Onnea käräjille, toivottavasti järki voittaa.![]()
![]()
Lehden suoraan lainaamiseen pitää olla lupa, mutta tässä just ne asiat joihin mäkin aikoinaan törmäsin:Ei taida tuo lehti olla enää lehtipisteissä, joten löytyiskö joltain tiivistelmä tai jotain mitä siinä sanottiin?Lukekaa toi tässäkin ketjussa jo mainittu MP Maailma nro 3.06, sivut 130-134. Siinä nämä CW:n pyöritykset jälleen kerran.
Kaikenlainen apu kelpaa. Moni on lupautunutkin jo todistajaksi!Hankala homma jos yksi yritys pyrkii toiminnallaan vaikuttamaan kirjoitteluun ja sen sävyyn muuten hyvällä ja informatiivisella palstalla.
Olettaen että syyte yksilöi tämän keskusteluryhmän tuon syytteen syyksi niin silloin myös moderaattorit jar .org ry on mukana joko suoraan tai välillisesti.
Sananvapauden nimissä .org:n kannattaisi ehkä harkita tällaisen ennakkotapauksen ajamista niin että jäsenistö tietäisi että voiko täällä avoimesti keskustella esim. jonkun liikkeen tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
Tässähän on selvä pelote että jos nyt kirjoittaa negatiivisesti jostain nimeltä mainitsemattomasta liikkeestä niin syyte voi napsahtaa. Tuo ei voi olla sallittu toimintatapa Suomessa jossa on sananvapaus vaan pelotteen tulee toimia toiseenkin suuntaan niin että asiasta ja sen edistymisestä raportoidaan.
Luulisi jonkun journalistinkin kiinnostuvan asiasta, sen verran on mielenkiintoinen topicci. Kyseessähän eivät ole moottoripyörät vaan autot, ruoka, vaatteet eli ihan kaikki mitä kaupasta saa ja niihin liittyvä sananvapaus netissä.
Kerro tyly minkätyyppistä apua tarvitset prosessin aikana ja yritän autella jos pystyn ja samaa varmaan tekevät monet muutkin.