• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Customi vai kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Customi vai kyykky -

• Customi

Ääniä: 2 22,2%
  • Kyykky

Ääniä: 7 77,8%

• Ääniä yhteensä
    9
062802moto_prv.gif
Custom pyörä on mun juttu...
sport05.gif

Kyykky ei niin käy selän päälle, mutta niska on kovilla. Itse en pysty istumaan minkään matalalta ajettavan puikoissa koska niskanikamat on painuneet ja hermot puristuksissa. Alaselkä taas ei salli iskuja kun sielläkin on hermot ahtaalla...
Kyllä tuo Suomen tiestö rupesi välilevyissä tuntumaan, kun räsäytti suht nopeaa 600 kilometriä tuon mun raketin selässä.

Saa olla aika hyvä kuski, jos hoksaa jokaisen kelipatin kohdalla keventää persettä satulassa.

Matkasohvaa en osta. No ehkä sitten joskus keski-iän kriisissä.

Kustomi...kyykky...kustomi ja taas kyykky (busa)... kyllä se vaan jokainen kokee sen oikean ja toivottavasti mututuntuman perusteella, eikä niinkään näyttääkö se hyvältä
idea3.gif

Onhan se kivaa ku pääsee kovaa, joten kyykky ja radallaki on muutamaan kertaan tullut käytyä, joten kyykky tietenkin, mutta kyllä mä niitä customi miehiä/naisia ymmärän.Tosin kyllä noilla joillakin nyky customeilla kovaa pääsee, mutta radalla eivät ole ihan in.

Molemmat on jees
thumbs-up.gif
. Kevari oli customi mut nyt on kyykky, tai ainakin kyykympi. Kyykyt menee lujempaa ja niis on pienempi ilmavastus kun customi taas on letkeempi ja niis on makeemmat soundit. Tämä siis vain oma mielipiteeni.

Kumpikin miellytää, cruisailuun pitäis olla kustomi ja kaikkeen muuhun sitten tuo kyykky. Mutta kun noista piti valita niin Yamaha oli se oikeampi vaihtoehto, molempia kun ei ole varaa pitää.
thumbs-up.gif

Ja daamikin oli sitä mieltä että customit on papoille..
kaboom.gif

Ei kumpikaan  
062802moto_prv.gif

Mutta jos on pakko valita noiden kahden väliltä, eikä tarvitse valita ääripäästä, niin sitte matkacustomi, tai matkakyykky. Matkakyykky kai tuo nykyinen lähinnä on, vaikka onkin kaukana varsinaisesta kyykystä

Kumpaakaan ei ole, eikä ole ollutkaan, mutta customi kyllä viehättää silmää enemmän kuin kyykky. Customi saattaa vielä joskus tulla taloon, mutta epäilen, että kyykkyä en osta koskaan. Sen verran, mitä olen mopoliikkeissä katsellut ja koeistunut kyykkyjä, ne vaikuttavat aika pieniltä ja ajoasento on luonnoton mun makuuni.

Back