Customi vai kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Customi vai kyykky -

• Customi

Ääniä: 2 22,2%
  • Kyykky

Ääniä: 7 77,8%

• Ääniä yhteensä
    9
Nakuilu on mun juttu.
sport05.gif

Juu, maantiellä ajelut kyykyllä ja kulmilla ajelut customilla. Eli kumpakin käytössä.
sport05.gif

Kumpaakaan ei ole, eikä ole ollutkaan, mutta customi kyllä viehättää silmää enemmän kuin kyykky. Customi saattaa vielä joskus tulla taloon, mutta epäilen, että kyykkyä en osta koskaan. Sen verran, mitä olen mopoliikkeissä katsellut ja koeistunut kyykkyjä, ne vaikuttavat aika pieniltä ja ajoasento on luonnoton mun makuuni.
Kieltämättä tuo kyykyn ajoasento on aika luonnoton alkuun, ainakin siihen tottumattomalla. Itsellä meni muutama vuosi takaperin pari kesää kokonaan ilman kilometrejä kyykyllä. Pelkästään v-maxilla tuli kilometrejä, mitä nyt tuli. Oli kieltämättä erikoista hypätä piemmän tauon jälkeen kyykyn sarviin, mutta hetken päästähän sitä taas alkoi tuntumaan kotoisalta. Tuo kyykyn ajoasento on kuitenkin totuttelun jälkeen aika ehdoton juttu ja pyörän hallinta on siten helppoa ja luonnollista, ainakin allekirjoittaneelle. Vastaavasti jalat edellä customit on niin pirun hankalia itselle ajaa.  
biggrin.gif

Oikeistaan olisi hyvä määrittää tuo Customi oikein näihin kyselyihin. Eli kenellä on stanu mopo ehkä vain hyvin pienillä muokkauksilla ulkonäöllisesti ja kenellä on sitten enempi rakennettu mopedi... Itselläni on ainakin ns. kyykky jota on melko rajusti customoitu ja vielä lisää tullaan customoimaan. Ehkä kyselyn otsikkoon olisi paremmin sopinut cruiseri vai kyykky.

Kyllä se jalat edellä meno oli kovin vieras ajatuksena joten ei ollut se vaihtoehto. Vaikka HD:een Night Rod pisti vakavasti miettimään että josko siihen sittenkin tottus
smile_org.gif

sport05.gif
pikkukustomilla aloitin, sit 1000km er vitosella(mikä se on?)nyt isommalla kustomilla. er:n jälkeen jalkojen paikka vähän hakusessa, mut ajoasento parempi kustomissa + tällasella persjalkasella ei tahdo jalat yltää maahan kyykyissä
biggrin.gif

Varsinainen kyykky alkaa tälle selälle tarpeeton, mutta nakut ja customit, ne on makeita. Toki kyykkykin olis, mutta sitten pitäisi olla vuosia vähemmän...

Seuraava on ainakin vielä kyykky, mutta mitäs sen jälkeen...?
Oon kuitenkin päättänyt, että vielä sen custominkin hommaan.

Back