• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Customi vai kyykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja intikka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Customi vai kyykky -

• Customi

Ääniä: 2 22,2%
  • Kyykky

Ääniä: 7 77,8%

• Ääniä yhteensä
    9
Customista mielletystä moottoripyörärstä voi myös tehdä näitä kyykkyjä syövän mopon,kun lähdetään valoista  
biggrin.gif

biggrin.gif

rata ominaisuudet ovat sitten näiden muoviluotien juttu,joten kivat niille  
biggrin.gif
aika harvassa ovat kyllä moiset vekottimet. Varsikin jos kuljettajat osaavat vähänkään ajaa niin kyllä se tehopainosuhde sanelee melko pitkälle tuon nokkima järjestyksen.
Harvassa ovat,mutta niitä on
biggrin.gif
biggrin.gif

Voit kohdata sellaisen jo huomenna,joten ole varuillasi kun valoihin tulet
033102bebe_1_prv.gif

Gyymiesten suosikkimallilla ajellaan eli kyykkyllä. Eilenkin tuli ajettua "vähän" ylinopeutta, mutta onneks gyykäärmeitä ei näkynny mailla ei halmeilla..

Customilla mennään, kerran olin kyykyllä, paskalla meinaan, kun ei ollu muuta ky jalanjälet huussissa.
Ei sen puoleen ei kyykkypyörässä mtn vikaa ole, ei vaan oo mun juttu.
sport05.gif

Customilla mennään, kerran olin kyykyllä, paskalla meinaan, kun ei ollu muuta ky jalanjälet huussissa.
Ei sen puoleen ei kyykkypyörässä mtn vikaa ole, ei vaan oo mun juttu.
sport05.gif
kerran vain? olen joka päivä joutunut paskomaan kyykyllä tai kyykyssä. kannattaa paskoa useammin vaikkei jäisi jalanjälkiäkään eikä niitäkään kannata pelätä. hirniö.

Jouduin nyt valitsemaan vastausvaihtoehdoista kyykyn, jotta olisin nähnyt tulokset, mutta molemmat on ok! Itse ajelen perinteisellä katupyörällä.  
smile_org.gif

Kyykky sopii ajooni paremmin. Mutkia, mutkia, mutkia...  Customit on kyllä hienoja mutta toiset saa ajella niillä!

Pidän itse enemmän kyykystä, joskin kiiltävä kromikin on hienoa  
biggrin.gif

Lisäksi 2-sylinteristen epätasainen käyntiääni vähän häiritsee Customeissa 
lookaround_orig.gif

Tärkeintähän on kuitenkin, että itse nauttii menosta tien päällä  
062802moto_prv.gif

Kustomoitu kyykky?

Joku päivä kun on paikka ja aikaa pitää rakentaa kunnon kopteri. Kyykkyjä ym. voi sitten pitää leikkikaluina jos rahat/tilat riittää.

jos vain olisi "ylimääräistä" rahaa niin kumpikin löytyisi mutta nyt joutuu tyytymään tohon mikä enemmän miellyttää.
Tai en nyt ihan kyykkyä ostaisi, joku VFR tai RS Bemu olisi lähempänä mieltymyksiä.

Tuleepa niin mieleen erään toisen palstan äänestys: "amis vai hoppari"
biggrin.gif

Voisi olla muitakin vaihtoehtoja tarjolla. Tämänhetkiseen käyttöön nakupyörä sopii parhaiten, myöhemmin varmaan joku sporttisempi matkapyörä.

Back