Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tere Sami,Terve LT-miehet !
Onko kokemuksia siivekkeisistä plexeistä ?
Miten kestävyys ja toimivuus käytössä. Ovatko halkeilleet ? Eikös Ponzolla ollut kokemusta tästä.
Kumpi malli käytössä mukavampi euro cut vai tavallinen?
Mitataanko näiden plexien mitta alareunan kaariaukosta vai mistä?![]()
Näille tuli kpl-hinnaksi 210 euroa. Laseja tilattiin kuusi kpl + jotain LT:n sisälaukkuja tykö. Alunperin oli oletuksena, että saisivat pakatuksi enemmänkin laseja / paketti, mutta panivat vain max kaksi yhteen + laukkuja.Paljonko teille tuli nuo lasit maksamaan kappaleelta, kun talvella kaiketikin teitte sen kimppatilauksen.
Onko muita mattimyöhäsiä, jos saatais uusi kimppatilaus aikaiseksi usasta, vai muistaakseni niitä oli saatavana myös saksasta, hinta eroa oli kaiketikin jonkin verran.
Onko kukaan tilannut saksasta? Mitkä kokemukset?
Pitää etsiä vielä se viimetalvinen ketju ja perehtyä aiheeseen uudestaan.
Oon sitä mieltä, että ei ne siivet tee kesää sen niskavedon suhteen vaan pikemminkin lasin persusprofiili sinällään.Kiitos molemmille tiedoista.
Kiinnostaisi kokeilla auttaisiko nuo siivet tuohon niskaan ja hartiaseudulle käyvään vetoon mikä tuntuu ainakin tämän kokoiselle yksin ajaessa. Ei niinkään kyytiläisen kanssa![]()
AT-plexi teki minulle kyllä minulle 60cm korkean ja jonkun sentin leveämmän kuin alkuperäinen korkeamalli.
Sivulta päin pyörää katsoessa heidän malli on täysin suora ja näin ollen plexi pystyssä ollessa on noin 5cm korkeammalla kuin alkuperäinen korkeamalli.
Mutta apua ei tullu kuin korkeuteen.![]()