Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta hei, mitäs sen on väliä, kun on kuorma-autollinen varaosia mukana, ja hilloa niin ettei tarpeilleen taivu...Long way down-
opuksessa takaiskariongelmia on paljon.
Oiskohan harmaatuonti?Nojuu, aikas heikoilla kantimilla täytyy olla "merkkiuskollisuus" jos pienestä provoilusta loukkaantuisi.
Samaa ihmettelen minäkin miksi purkaa takuunalainen vehje ja tulla sitten tänne arpomaan, eikö oikea paikka olis hondan huolto jossa vian vois diagnosoida, korjata ja kirjata ylös siltä varalta että näitä tuliskin lisää?![]()
Ja minkä ihmeen takia niitten huollosta pitäiskään tänne tulla kertomaan?No eihän nämäkään nokka-akseliongelmat tulisi tietoon, jos ei joku fiksu olisi itse konetta avannut. Ei ne sieltä huollosta ala tänne mitään kertomaan.
Lisäksi haittapuolena tulee tietty se, että joutuu touhuamaan, sekä myös maksamaan kaiken itse.
Yleisin kämmi, mitä näiden kanssa käy, on se, ettei ole osattu kasausvaiheessa laittaa jakopään ajoituksia oikealla tavalla kohdilleen, ja kun sitten painetaan ekan kerran starttia, kuuluu koneesta vähemmän hauska, ja vähemmän huokealta kuulostava ääni, kun venttiilit ottaa kontaktia mäntiin. Loppulaskun suuruus on sitten enempi tuurista kiinni.
Eipä tuokaan ole ihan noin yksioikoista.Periaatteessa jos hommasta olisi tarvis lakitupaan saakka lähteä, niin valmistajan vastuu kyllä päättyy siihen, kun asiakas on koneensa omin avuin aukaissut.
Kuka senkin todistaa onko koppaa aukaistu, jos siis sen verta pysyy työkalut käsissä ettei joka toista kierrettä vedä sileäksi.Teidän kylällä on sitten vissiin hommat vähän toisenlaisella tolalla kuin meidän kylällä. Periaatteessa jos hommasta olisi tarvis lakitupaan saakka lähteä, niin valmistajan vastuu kyllä päättyy siihen, kun asiakas on koneensa omin avuin aukaissut.
Onhan se nyt kuluttajan hyvä tietää tuostakin tyyppiviasta ostopäätöstä tehdessään noiden kytkin, ym. murheiden lisäksi, mistä noissa linkeissä oli juttua.Ja minkä ihmeen takia niitten huollosta pitäiskään tänne tulla kertomaan?No eihän nämäkään nokka-akseliongelmat tulisi tietoon, jos ei joku fiksu olisi itse konetta avannut. Ei ne sieltä huollosta ala tänne mitään kertomaan.
Mä ymmärrän enemmän kuin hyvin tuon zuhnun murheen,, ja ja olen sen itsekin mopopuolen huolloissa ja ostetun työn surkeudessa saanu kokea. Vittu, mä maksaisin oikeasti paljon rahaa sellaisesta huoltotyöstä mihin vois luottaa ja missä olis sitä vanhaa kunon selkärankaa. Vaan eipä ole tullu vastaan ei kotilo eikä mopopuolella. Tai kenen käsiin sen kovalla työllä hankitun pelin vois antaa. Tietty jos oon rikas niin hommaan uuden mopon ennenkuin ensihuolto tulee vastaan.Sehän on tietysti ihan oma valinta, jos on raudanlujasti päättänyt olla luottamatta kaikkiin maahantuojiin ja niiden huoltoliikkeisiin. Ikävää, eikä mielestäni täysin reiluakaan, mikäli joidenkin tekemät kämmit saavat tuomitsemaan kaikki. Lisäksi haittapuolena tulee tietty se, että joutuu touhuamaan, sekä myös maksamaan kaiken itse. Mutta saammehan tehdä kukin omat päätöksemme.
Muille silti pikku varoituksen sana: jos menee avaamaan takuunalaisesta laitteesta koneen itse, niin tapauksesta riippuen voi olla aivan mahdollista, että edes sellaisia vikoja, jotka muuten kuuluisivat takuun piiriin, ei sen jälkeen enää korvata.
Huomatkaa, että yleensä tämäntyyppisissä ärräpyörissä pitää venttiilien säätötyönkin yhteydessä irrottaa nokat (enkä nyt osaa mennä vannomaan, onko asia tässä koneessa 100-varmasti niin, mutta veikkaisin, että on). Yleisin kämmi, mitä näiden kanssa käy, on se, ettei ole osattu kasausvaiheessa laittaa jakopään ajoituksia oikealla tavalla kohdilleen, ja kun sitten painetaan ekan kerran starttia, kuuluu koneesta vähemmän hauska, ja vähemmän huokealta kuulostava ääni, kun venttiilit ottaa kontaktia mäntiin. Loppulaskun suuruus on sitten enempi tuurista kiinni. Näin tiedän käyneen jopa melko monelle, ja maksumiehenä saa tietenkin olla aivan itse, oli takuuta tai ei.