Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painan itse saman verran kuin te yhteensä, ja emäntä on mullakin toisinaan ollu kyydissä + laukut tietty. Ajaminen onnistuu ihan hyvin, vaihteita mutkapätkillä saa hämmentää vähän tiheämmin kuin isommalla pyörällä. Suoraa maantietä ajaessa ei vaihteisiin juuri koskea tarvitse. Tietysti mikäli kahdestaan on jatkuvasti tarkoitus ajella, niin siinä tapauksessa suosittelen tonnista cebaria tai bläkkäriä.Jea meitsin eka viesti myös... kysyisin teiltä että kuinka onnistuu matka-ajo 2 päällä tuollasella honda cbr 600 1991-1995 mallin prätkällä? tarkotus olisi nyt ensi kesäksi ostaa tuommonen ja kortti ajaa heti kun lumet sulaa ja mitä luultavimmin käydään silä sitten vähän pidemmällä kotikulmia eli matkaa kertyisi n.400km ja sitte parin päivän päästä takaisin et onko ihan mahdoton ajatus noin pienellä pyörällä?
ollaan vaimokkeen kanssa aika pikkuisia ni ajattelin et jaksaa varmaa viel jotenki kone puksuttaa "mä n.57kg ja vaimoke n.47kg"
ostakaas muute joku mun Honda Cr -94 125cc paljon huollettu laitos?
Niin ekaksi pyöräksikö? Vai tonnisen jälkeen?Ihan ok ekaks pyöräks mutta tylsä ja hengetön niinkuin kaikki hontat![]()
Keula nousee kytkimellä helposti ja Suomen radoilla et tonne kahteensataan saa kun ei suorat riitä. Loistavasti kerkiää radalla tuolla pyörällä, varsinkin alkuun kun tehot tappaa sen harjoittelun helposti ja siitä tulee sellaista suorat täysiin ja kurvissa olet tukkona ajeluu joka tuntuu hyvältä, mutta näyttää tyhmältä ja mikä tärkeintä ei ole nopeaa. Se kaksisataa siellä radalla ei ole se tärkein vaan kuinka nopeaa pystyt ajamaan kurvissa ja tuolla pyörällä löylytät mielelläsi tonnisiaok. ei ole tarkoitus pitkiä matkoja ajella ainakaan suuremmin, ekaksi pyöräksi ceparia ostamassa ja testilenkki heitetään keskisuomeen sukuloimaan, eli vaikuttaa siltä että sillä pystyis hieman jopa matkustamaankintoinen juttu mikä kiinnostaa niin mitenkä nopea on kiihtymään 0-200kmh kun meinaan et radalle pääsis vähän ajelemaan et riittääkö siinä tehoa siellä sitten ajella? eikös se 0-100kmh ollu about 4sek ? ja ilmeisesti sillä pyörällä pystyy hieman kikkailemaankin mitä oon lueskellu muiden tekstejä?![]()
Kyseisellä pyörällä on se vaara että joku voi mennä suoralla ohi, ei sovellu missään tapauksessa radalle.toinen juttu mikä kiinnostaa niin mitenkä nopea on kiihtymään 0-200kmh kun meinaan et radalle pääsis vähän ajelemaan et riittääkö siinä tehoa siellä sitten ajella?
Juuri näin...Jos tarvii ajaa pätkääkään maantietä, unohtaisin alle 750cc heti. Merkistä riippumatta.
Aika pieni prosentti +250 ajaneista on tuonne memoriam osastolle päätynyt. Ainakaan mun tutuista ei yksikään...Juuri näin...
Kuten jo järkikin sanoo, niin lue suodattimen läpi nämä jutut.
Maantiellä ei Suomessa tule autoa vastaan joka pesisi sen 600f:n. Ehkä huipuissa. Harvemmin täällä kuitenkaan ajetaan 250+, tai jos ajetaan niin siitä löytyy lisää juttua in memoriam osastolta.
Tuntuuhan se nuhaselta tonnisen jälkeen, mutta käsittääkseni et olekkaan vaihtamassa tonnisesta pienempään.
Sinä päivänä kun mä uskon tonnisella über-super-hyper-viritonnisella voittavani 600cc:lla ajavan Rossin niin vaihdan siihen tonniseen. Nyt se on vielä kuskista kiinni.
No ei miusta tää VTR nyt mikää tylsä oo.... luonnetta on kuin tukaatissa, ainoo ero on että tää toimii ja toimiiiiii ja toimiiiiiiiiiiAinoa miinus keskinkertaisuus ja tylsyys, mutta nämähän on Hondan tyyppivikoja. Vastapainona saat hyvän luotettavuuden.