Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ethän sinä koskekaan enää kusiaiseen kun tonnisella ekan lenkin olet heittänyt..Itellekki eksyi tollanen -98 mallinen talliin joulunpyhien aikaan odotteleen kesää. Tottakai on vähä kaasuteltu ja huollettu viime viikkoina mutta kovastio tekis mieli kokeilee tielle.
Paikallaan pystyssä pideltynä tuntuu että painopiste ja istumakorkeus on matalemmalla kuin toisessa mopossa (CBR600F -93) ku niiden päällä peräkkäin istuu, mutta huomaa että on raskaampi. Kesällä sitten näkee millanen on ajaa 3 laukun ja emännän kans verrattuna tohon kusiaseen 1 laukulla varustettuna. Jos "huono" tuuri käy niin molemmilla voi ajella vaikka vuorotellen. Ostakaa joku toi 600F pois seisomasta tallista ja näyttämään sille lisää maantietä....![]()
Ehdit Japeli ensin, mun oma seisoo vielä liikkeessä.. perhanan kevätflunssa, kun ei uskalla lähteä vieläNyt kävin hakemassa beibin pois liikkeestä seisomasta.
Ei tuo mylly nyt ihan äänetön ole, jos hieman lonksotaa niin aina parempi huolestuisin ennemmin jos kone on täysin hiljainen.Huomasin pientä säksätystä varsinkin kun laittoi pienimmillä vaihteilla vähän enempi hanaa vaik huoltokirjassa seisoo et ketju+kiristin ja rattaat ja ketjut on vaihdettu 2500km sittenOvatkohan jotenkin asentaneet huonosti... Tarvii käydä huomenna Takatalolla ja sanoa tästä. Vai onko tuo sen arvoista? Millaista ääntä pyörä pitää kun nokkaketju on päin persettä? No en siitä nyt jaksanut niin kovasti välittää ku oli niin pirun hauskaa ajella
mutta kuitenkin... Onneksi on kuitenkin tuo kuluttajatakuu![]()
![]()
Onnea kunnon pyörän oston johdosta!Noniin eli ostin juuri -97 vuoden tonniäffän mittarissa 51tkm ja nyt kyselisin mielipiteitänne ja kokemuksianne pyörästä. Itse kun olen kaikenlaisia palstoja ja foorumeita selaillut läpi niin ainakin tuo nokkaketju ja kiristin ovat olleet pääosassa mutta muuten pitäisi olla idioottivarma tekniikka vai? Itselläni on vielä alle 25 vuotta lasissa ja aika aloitteleva motoristi olen mutta kokemuksia loytyy lähinnä piikkisistä ja pienemmistä aprilioistakin vähäsen. Pyörän käyttötarkoitus on lähinnä matka-ajoa mutta todennäköisesti myös liikuskelen paljon kaupungissakin. Ainakin ajoasento tuntui istuvalta ja emäntä kehuskeli matkustajan tiloja. Ennen valintaa käytiin kokeilemassa mm. XX:sää, GSX 1100G sutsukia ja 1200 bandiittia eli teinkö nyt tyhmästi kun tuon menin ostamaan? Kiitoksia mielipiteistänne jo etukäteen!![]()
Voi olla et olen vaan vainoharhainen...Jos tosin säksätys sellasta vihaista rällätystä niin sitten se on se ketju joka vaatii kiristystä/vaihtoa tai venat säätöä.
Toi kierrosten mukaan muuttumattomuus voisi viitata johonkin muualle, kun moottoriin.. ? Onko toisioketju (eli vetoketju =) oikealla kireydellä? Löysää pitäisi olla rattaiden keskeltä mitattuna pyörä sivutuella 1,5...2,5 cm?Se on sellaista ihme tsäkätsäkätsäkä-ääntä minkä tempo ei kiihdy kierrosten mukaan. Ihan kun joku metalliremmi väpättäis tuulessa ja hakkais rytmissä johonkin. Kuullostaa vanhalta Talbot Horizonilta...![]()