Oho. Eihän mulla sitten mitään hätää ole!Teidän pyörissä, tai kaasukädessä täytyy olla jotain vikaa... Meitsin lehmä vetäsee tasaseen kympin. Tietää, että moottori toimii, kun soppa maistuu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho. Eihän mulla sitten mitään hätää ole!Teidän pyörissä, tai kaasukädessä täytyy olla jotain vikaa... Meitsin lehmä vetäsee tasaseen kympin. Tietää, että moottori toimii, kun soppa maistuu![]()
Kannattaapi takastaa myös ryypyn palautus mekanismin toiminta kaasareiden päässä. Omassa -92 Matka-ammussa muinoin oli ryypyn jousi kuoleentunut ja kaasareihin menevä ryypyn tappi likainen/jumissa jolloin ryyppy jäi kantamaan vaikka kahvasta olikin pois päältä. Korjauksen jälkeen kulutus tippui, kone kävi tasaisemmin alakierroksilla ja tyhjäläynninkin pystyi säätämään alemmaksi...Paljonkos raadilla kyseinen matka-vatkain kuluttaa suurinpiirtein "normaalissa" matka ajelussa? Tuo meikäläisen helistin vie n.7-8l / 100km. Suurimmaksi osaksi ripeähköä maantie ajelua. Ei kumminkaan mitään älytöntä repimistä.
Yksi päällä (kuski +0,1tonnia) ja takalaukku, eli ei aivan täyteen pakattuna. Mopedi on vuosimallia -93, varustettuna jollakin susi-rumalla Devilin putkella. Joku kammiovaimennin se näkyy olevan..![]()
Pakoputken pää näyttää kovin nokiselta. Ilmanputsari vasta vaihdettu. n.3200rpm hieman tuntuu pätkivän & nykivän, tuskin sekään kulutusta laskee.![]()
Keljuttaa kun kaveri ajelee -99 Vfr:llä öpaut puolet pidemmälle tankillisella..![]()
![]()
Synkkaus maksaa 0€ kun sen tekee itse, ei oo kovin kummonen homma.Kaasarien synkkaus on aika bueno keino (varsinkin jos Sulla putketkin vaihdettu)
Maksaa tosin jonkin verran (mulla 180€), mutta riippuu tietty paikasta ja "säätäjästä"![]()
Tossa kerrostalon parkkiksella on paha alkaa mitään kummosia remppoja tekeeSynkkaus maksaa 0€ kun sen tekee itse, ei oo kovin kummonen homma.
Kyllä toi tuntuu aika paljolta kun oma melki paritonnia painava amerikassa tehty pakettiauto menee samalla määrällä motarillaNo juu. Onhan noissa mopoissa eroja, paljonkin. Tuntuu vaan tuo lähes kahdeksan litraa köyhästä niin kovalta..![]()