• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse olen ko pyörää tutustumassa ja törmäsin tämmöseen specsiin.. onko tosiaan pyörästä kahta eri teholuokkaa vm2008 55.8kW ja 2009-> 90.1kW kuten linkit antavat ymmärtää vai onko pummi?

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_1000_r_2008.php
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb1000r_2009.php
Musta noi ei oo oikeestaan kumpikaan oikein. Brandilta saa ainakin samat tiedot jotka mun rekisteriotteessa on. Tosin voihan tossa olla nyt jokin salaliittokin. Eli joku 92 kW mulla ainakin on, mut mun on valkoinen mut näytti toi ibun mustan värinenkin kohtuu kovaa radalla menevän  
tounge.gif
Mut se tais olla toi vihree jossa oli vähän vähemmän tehoa...
Ei se kyllä väristä ole tehot kiinni...
biggrin.gif

t:vihreä

Pistetään nyt vielä omat epäilykset, tuossa 90.1 kw lienee jossain päin maailmaa vielä vähän tiukemmat saasterajat, jolloin säädetty vielä vähän laihemmalle tms. Tai sitten säädetty toimimaan esim. 92 okt. bensalla, mistä tuo pieni tehonpudotus.

Tuo toinen lienee kämmi, tai sitten joku kuristettu versio, jotta saadaan pienemmät vakuutukset tms.

Eiköhän Suomessa ole kaikki ihan noita 92 kw... Ainakin mun on.

Pistetään nyt vielä omat epäilykset, tuossa 90.1 kw lienee jossain päin maailmaa vielä vähän tiukemmat saasterajat, jolloin säädetty vielä vähän laihemmalle tms. Tai sitten säädetty toimimaan esim. 92 okt. bensalla, mistä tuo pieni tehonpudotus.

Tuo toinen lienee kämmi, tai sitten joku kuristettu versio, jotta saadaan pienemmät vakuutukset tms.

Eiköhän Suomessa ole kaikki ihan noita 92 kw... Ainakin mun on.
kiitän selvennyksestä..
033102beer_1_prv.gif

Jossakin kohtaa ketjua oli puhetta huoltopukeista.

Mikä olisi suositeltava? Onko esim. bilteman etupään pukista mihinkään? Takapäähän taasen bilteman tarjoamaa vaihtoehtoa on "hieman" hankala saada.

Mulla on bilteman etupukki toiminut ihan hyvin. Takapään pukki... huoh.. tein itse ja säästin.. ostin bilteman takapukin ja muokkasin siitä monien mutkien kautta (pukki on käynyt mm. Porvoossa ja Lapissa) ykspuolisen. Ja ja.. eihän se toimi. Liian löysä vaikka sitä vahvistinkin. Hintaa tuollekin räpellykselle siis tuli ja ois varmasti ollu kaikille kätevämpää ostaa heti bikeliftin oikea pukki. Sen taidan tehdä itsekin nyt..
biggrin.gif

Kotari vaihtui Hondaan näin syksyn ajoihin. Busa tai kingi oli hakusessa, mut koeajon jälkeen olin täysin myyty; pyörä tuntuu melkein joltain 400cc:ltä (ketteryyden puolesta), mut paukkua löytyy ainakin toistaseksi ihan riittävästi. Ja akran röörillä kuulostaakin hyvältä  
tounge.gif

Loistopeli!

Mites toi ketjun kiristys onnistuu luultavasti toi iso mutteri auki ja se on siinä?
withstupid.gif
Pyörän ohjekirjassa on selkeät ohjeet. Aluksi se joku laakerin kiristysruuvit tai joku semmonen auki ja sitten pyörän työkaluista löytyvällä avaimella sitä epäkesko hässäkkää kääntelemään sopivaan asentoon ja momenttiavaimella lopuksi se kiristysruuvi kiinni.

Ok.
Ei ole ohjekirja mukana täällä niin ajattelin vain kysellä että ei tulis mitään yllätyksiä kun alkaa availemaan.

Tuli pistettyä SC-projectilta putki tilaukseen, de-catilla tietysti. Eli jos löytyy kiinnostuneita, niin yksi kappale Ixilin Dual Hyperflow- sliparia jää ylimääräiseksi, kunhan tuo SC joskus rantautuu...

Päivitystä.

Eli putki saapui, ja on kiinni. Nyt oli pyörä penkissä PCV:n asennuksen jälkeen, ja luvuiksi tuli 119hp/100Nm. Nämä siis takapyörältä.

Ehkä odotin vähän enemmän, mutta todennäköisesti vika on vain minussa. Soundit on nyt kuitenkin kohdillaan, kovat murisevat äänet, mutta eivät mun korvaan ainakaan häiritsevän kovat.

Ixil on nyt sitten virallisesti myynnissä, pykerrän seuraavaks myynti-ilmon.

Tervehdys kaikille! Ekaa viestiäni kirjoittelen uutena käyttäjänä... Kun noista putkista on nyt ollu täälläkin paljon juttua, niin tulisiko pelkän sliparin kanssa käyttää cb1r:ssä commanderia? On niin monenlaisia mielipiteitä noilla kylän miehillä, että ajattelin kysästä täältä kun on porukalla enemmän kokemusta. Putkeksi oon suunnitellu leovincen gp-pro tai factory evo2.

Tervehdys kaikille! Ekaa viestiäni kirjoittelen uutena käyttäjänä... Kun noista putkista on nyt ollu täälläkin paljon juttua, niin tulisiko pelkän sliparin kanssa käyttää cb1r:ssä commanderia? On niin monenlaisia mielipiteitä noilla kylän miehillä, että ajattelin kysästä täältä kun on porukalla enemmän kokemusta. Putkeksi oon suunnitellu leovincen gp-pro tai factory evo2.
Tervetuloa,

Sliparin kanssa ei tarvii commanderia.

Itselläni on GP Pro EVO II ja mittautin seokset huollossa kaikki oli ok.

Juu, niin kauan kun katti pysyy paikallaan, ei ole tarvetta.

Back