• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

CB1000R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Julle_80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Asensin upotetut ledivilkut eteen.

mistä ostit vilkut ja menikö paikoilleen ihan "heittämällä"

ja mitähän poliisit mahtaa sanoo jos ostaa semmosen takavalon missä on vilkut samassa? taidan nimittäin tilata semmoisen  
biggrin.gif
Vilkut menivät paikalleen ihan heittämällä. Johdon pääät joutui katkomaan ja liittämään uudelleen.

Löytyy Motohellistä: http://www.motohell.fi/shop/cat/product_details.php?p=43

Oman näkyvyyden vuoksi en vaihtaisi takavaloa integroituun takavaloon.

http://www.jesterstrickbits.co.uk/acatalo....09.html

Sytkyn kans taidettiin morjestaa hetki sitten Tammistossa? Ne sun vilkut paljasti sut  
biggrin.gif

Tammistossa pörrää myös -10 Xess vai mikä se on sellanen punamusta  
smile_org.gif
Hienon näkönen!

Asensin upotetut ledivilkut eteen.

mistä ostit vilkut ja menikö paikoilleen ihan "heittämällä"

ja mitähän poliisit mahtaa sanoo jos ostaa semmosen takavalon missä on vilkut samassa? taidan nimittäin tilata semmoisen  
biggrin.gif
Vilkut menivät paikalleen ihan heittämällä. Johdon pääät joutui katkomaan ja liittämään uudelleen.
Ainakin Eurobikerilta löytyy johtosarja missä on sopivat liittimet vilkkujen johtoihin, jos ei halua katkoa johtoja.

Niin se vaan meni honda lunastukseen. No ajo-ominaisuuksien pienet puutteet ja tuo vuoden aikana tapahtunut hinnan nousu lieventää hieman pyörästä luopumisen tuskaa. Kadulle oli kyllä hintaluokkansa ehdottomasti paras pyörä mutta ratakäyttöä varten pitää saada jotain nopeampaa kampetta alle.

Juuri tulin Alastaron vapaistaharjotuksista. Aivan mainio vehje myös radalla. Takapää ei vaan oikein meinannu pysyä menossa mukana.. Mä en saanu kyllä mitään komponenttia osumaan maahan (tapit vaihdettu racing-tappeihin). Kuinka kovaa sä Vuohi oot vetäny tuolla A-starolla?? Mun paras aika oli 1.38.6. Metukan M5:t meinas vaan sulaa alle  
cool.gif

Juuri tulin Alastaron vapaistaharjotuksista. Aivan mainio vehje myös radalla. Takapää ei vaan oikein meinannu pysyä menossa mukana.. Mä en saanu kyllä mitään komponenttia osumaan maahan (tapit vaihdettu racing-tappeihin). Kuinka kovaa sä Vuohi oot vetäny tuolla A-starolla?? Mun paras aika oli 1.38.6. Metukan M5:t meinas vaan sulaa alle  
cool.gif
En ole kierrosaikoja ottanut oikeastaan koko kesänä. Sellaista nopeaa keskiryhmän kyytiä että menee sieltä joskus vielä joku ohi mutta harvemmin. Kemorassa nopeimmat videolle tarttuneet kierrokset olivat jotain 1:21 luokkaa.

Kyllä tuollakin aika kovaa lykkää kun jaksaa roikkua ihan naurettavan paljon siittä pyörän päältä. Jos jalkatappisarjat laittaisi, ottaisi seisontatuen irti ja pakoputkea muokkaisi kulkemaan vähän keskemällä niin ongelma varmaan ratkeisi, tai sitten löytyisi vaan lisää ongelmia... Jos olet vaihtanut pelkät jalkatapit etkä niitä kinnikkeitä niin kannattaa tarkkailla takajarrupoljinta itsellä rupesi sekin kulumaan kun jalkatapin tuntosarvet kuluivat pois.

Tollasia peruskeskiryhmän vauhteja tolla on vielä ihan hauska työntää mutta nopeaan ei ole kyllä ainakaan omalla ajotyylillä tuolla pyörällä asiaa. Ja itseltä meni vähän maku koko hommasta kun rupesi tuntumaan siltä että vauhtia ei ole paljoa enään varaa parantaa ainakaan turvallisesti jolloin koko homma alkaa maistumaan vähän puulta.

cool.gif
En ole kierrosaikoja ottanut oikeastaan koko kesänä. Sellaista nopeaa keskiryhmän kyytiä että menee sieltä joskus vielä joku ohi mutta harvemmin. Kemorassa nopeimmat videolle tarttuneet kierrokset olivat jotain 1:21 luokkaa.

Kyllä tuollakin aika kovaa lykkää kun jaksaa roikkua ihan naurettavan paljon siittä pyörän päältä. Jos jalkatappisarjat laittaisi, ottaisi seisontatuen irti ja pakoputkea muokkaisi kulkemaan vähän keskemällä niin ongelma varmaan ratkeisi, tai sitten löytyisi vaan lisää ongelmia... Jos olet vaihtanut pelkät jalkatapit etkä niitä kinnikkeitä niin kannattaa tarkkailla takajarrupoljinta itsellä rupesi sekin kulumaan kun jalkatapin tuntosarvet kuluivat pois.

Tollasia peruskeskiryhmän vauhteja tolla on vielä ihan hauska työntää mutta nopeaan ei ole kyllä ainakaan omalla ajotyylillä tuolla pyörällä asiaa. Ja itseltä meni vähän maku koko hommasta kun rupesi tuntumaan siltä että vauhtia ei ole paljoa enään varaa parantaa ainakaan turvallisesti jolloin koko homma alkaa maistumaan vähän puulta.
Joo eli taidat ajaa jonkin verran kovempaa ku minä. Tuo oli itelle eka kerta Alastarolla ja olikohan kokonaisuudessakaan 4. tai 5. ratavisiitti. Noille mun ajoille tuo piisaa kyllä, mutta tietty jos ratakärpiäinen purasee niin varmaan on järkevää ostaa siihen tarkoitettu laite. Mitä kyykkyä olet ajatellut?

Joo ei ole ratapeli..Muuten hauska..
Ei viittis kuluttaa pakoputkea, sivujalkaa, takajarru poljinta ja vaihdepoljinta vaihtokuntoon. Pakoputken pellin olen jo pilannut täysin.
Pyörä täytyy joskus myydäkkin  
tounge.gif

Myyti ilmoitukseen tietysti tulee
"ollut pastorin muorin käytössä saaressa"  
lookaround_orig.gif

Joo eli taidat ajaa jonkin verran kovempaa ku minä. Tuo oli itelle eka kerta Alastarolla ja olikohan kokonaisuudessakaan 4. tai 5. ratavisiitti. Noille mun ajoille tuo piisaa kyllä, mutta tietty jos ratakärpiäinen purasee niin varmaan on järkevää ostaa siihen tarkoitettu laite. Mitä kyykkyä olet ajatellut?
Tarkoitus olisi joku 5000-6000€ pistää ja mahdollisimman uusi ja vähän ajettu vekotin siihen rahaan. Etusijalla cbr600rr ja 10r kasawika
lookaround_orig.gif
Sitten vaan kuitukatteet jo ennen niitä ekoja ratalippoja ja muut pakolliset härpäkkeet, tavoite höylätä 10sek joka radalla kierrosajasta pois
tounge.gif

Tuli sitten tänään hommattua käytettynä valkoinen CB1000R.  
062802moto_prv.gif

Tai perjantaina se on vasta ajossa, kuumottaa....

062802moto_prv.gif

Mahtaako olla kaksikilpinen? Ajattelin vaan kun vuohi sellaisen omastaan teki.
biggrin.gif

Mutta onnea vaan hyvästä valinnasta.
Eivät ole vielä mun pyörää noutaneet myytäväksi. Jos jotain se kiinnostaa sieltä avkoolta sitten aikanaan niin siittä saisi ajokuntoisen aika pienellä rahalla.

Ajoin sillä lippojen jälkeen jonkun kilometrin vähän syrjäisempään paikkaan ja tuntui jarrukahvoja, tankoa, jalkatappia ja kaasun pientä takertelua lukuunottamatta ihan ehjältä.

062802moto_prv.gif

biggrin.gif

Eivät ole vielä mun pyörää noutaneet myytäväksi. Jos jotain se kiinnostaa sieltä avkoolta sitten aikanaan niin siittä saisi ajokuntoisen aika pienellä rahalla.

Ajoin sillä lippojen jälkeen jonkun kilometrin vähän syrjäisempään paikkaan ja tuntui jarrukahvoja, tankoa, jalkatappia ja kaasun pientä takertelua lukuunottamatta ihan ehjältä.
Joo mitä täältä on lueskellut siitä, niin aika pienillä korjauksilla siitä taitaisi saada lähes uudenveroisen pelin. Riippuu tietysti kuinka tarkasti haluaa jokaisen vähänkin naarmuuntuneen osan vaihtaa tai korjata, ja sen takarungonkin vaihtaa aika nopeesti.

062802moto_prv.gif

biggrin.gif

Joo mitä täältä on lueskellut siitä, niin aika pienillä korjauksilla siitä taitaisi saada lähes uudenveroisen pelin. Riippuu tietysti kuinka tarkasti haluaa jokaisen vähänkin naarmuuntuneen osan vaihtaa tai korjata, ja sen takarungonkin vaihtaa aika nopeesti.
Rungo mittaus siihe häätyy silti tehä vaik oiski pientä vikaa.

Back