Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laitatko kuvia niistä? mielenkiintoista... miten olet tehnyt muotit? hmmm...Eipä se hiilikuitu oikeastaan näytä juuri miltään sellasenaan,oli se sitten aitoa tai jäljitelmää.Hiilikuitu on muutenkin vähän yliarvostettua kun lasikuitukin ajaa saman asian.Enkä tarkoita tällä mitään jarrulevyjä tms.
Jotenkin kuulostaa vaan paremmalta ku on osat tehty hiilarista.Hinta on vain noin viisinkertainen.
Itte oon tehny mopoon kaikki muoviosat hiilarista ja nyt olen tekemässä takakehtoakin em. materiaalista.
No, eipä se meno nyt taida niin oleellisesti parantua aidollakaan hiilikuidulla.Niitä molempia on mukava räpellellä mutta ei se kyyti siitä parane..
Tuohon voisi vielä tosiaan liittää ton "carbon-lookin"..![]()
No eiii...No, eipä se meno nyt taida niin oleellisesti parantua aidollakaan hiilikuidulla.Niitä molempia on mukava räpellellä mutta ei se kyyti siitä parane..
Tuohon voisi vielä tosiaan liittää ton "carbon-lookin"..![]()
No eiii...
Tuohon ei ole mitään lisättävää!Todella harva pyörä on alkuperäinen, ja todella harva auto.
Pyörään laitetaan kaikennäköisiä hilavitkuimia, ja varusteisiin myös. Kiillotetaan, laitetaan hiilikuitua, teippiä, erivärisiä palikoita, esim venttiilisuojia, värjättyjä pleksejä, pakoputkia, jalkatappeja, kahvoja ym ym...miksi? No siksi että näyttäisi paremmalta! Ja siksi että ajettavuus/ajo-ominaisuudet parenisi.
Ja autoihin laitetaan tummat lasit, leveämmät renkaat, karvanoppia, spoilereita joka lähtöön. Miksi? No siksi että näyttäisi paremmalta, ja ajettavuus/ajo-ominaisuudet paranisi.
Kuka siitä kärsii?
No tietysti se joka niitä ostelee.
Miksi jotkut kyselee tyhmiä kysymyksiä...
Siihen en osaa vastata.
No kuka siitä ottaa ongelmia?
No se joka ei tajua näitä em hommia, ja sehän on fakta, että jotkut ei vaan tajua.
Mulle on yks hiton haile mitä hemmettiä sinne pyöränsä lykkää, kunhan itse tykkää.
Ja jos mielestäni näyttää todella tyhmältä, niin kärsiköön se joka joutuu sillä ajeleen, tai sitten mulla on vaan huono maku.
Ja mitä daisareihin tulee...niin, onhan hyvännäköisiä "feikkejä" parempaa kuin huononnäköisiä "aitoja". Kun ei kuitenkaan pääse niitä hiplaileen (ilman että tulisi ilkeitä seuraamuksia) niin ei silläkään ole väliä![]()