• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cafe Racer Honda "Nightcafé"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän tohon kilven kulmaan taida ihan 30 astetta riittää, mutta tuskinpa tosta sanomista tulee. Ihan hyvän näköinen teline, ja rekkarin valo jää hyvin piiloon. :thumbup:

smppa sanoi:
Eihän tohon kilven kulmaan taida ihan 30 astetta riittää, mutta tuskinpa tosta sanomista tulee. Ihan hyvän näköinen teline, ja rekkarin valo jää hyvin piiloon. :thumbup:

Yllatyin itse kun tänää mittasin kulman. n32-33 astetta. Tosin pyörä on pukeilla eikä välttämättä ole ihan oikeassa asennossa mutta yllättävän lähellä ollaan!!

Nyt tankki ja taka kate on lakattukin. Ei juurikaan vaikuttanut ulkonäköön kauempaa katottuna. Matta lakkapinnan vahaus otetaan yhdeksi aiheeksi kunhan on kunnolla kuivunut.

korhosenpete sanoi:
Tankista tuli helvetin hieno!

p.s. Tarroja voisit teettää meille faneille sopuhintaan.

:cruising:

Pitää ottaa tukku tarroja taskuun MP messuille jos joku tunnistaa siellä :) Ja jos joku tunnistaa niin tulkaa heittämään morot!
Tarroista varmasti päästään sopuun kun pistätte tilauksia yv:nä :)

sam_u sanoi:
Tajuttoman hieno pyörä tulossa! Alkaa itelläki himotella projekti:p

Ei kai siinä muuta kun alat hommiin :D Teet vielä YouTubeen videoita niin saadaan ihmetellä muidenkin puuhia ku minun :D
Kiitoksia kehuista. Koska tankki kelpaa niin teen samaa teemaa etulokariin. Ainakin alustavasti onnistui sekin...
PS. Ekat SSA tarrat lähti matkaan tänään!

Ja hei kaikki hondan osat mitkä on videoissa siitä purettu on joutilasta kamaa ja kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä. Koko satsi lähtee muutamaa asiaa lukuunottamatta kaatopaikalle viimeistään vuodenvaihteen tienoilla.

Tuli kyllä saatanan hieno tankki, vaikka pakko myöntää, että alkuun hieman epäilin. Nyt, kun on noin magee tankki, niin miettisin todella laittaisinko niitä hondan logoja enää siihen. :thumbup:

DoDo sanoi:
Tuli kyllä saatanan hieno tankki, vaikka pakko myöntää, että alkuun hieman epäilin. Nyt, kun on noin magee tankki, niin miettisin todella laittaisinko niitä hondan logoja enää siihen. :thumbup:

Et ole yksin epäilyn kanssa.. Minä epäilin myös :grin::grin: mutta oon kyllä tyytyväinen lopputulokseen siitä tuli just sellanen kun ajattelinkin. Kyllähän mä tein koe maalauksen ennen kun aloin tota tankkia sotkemaan mutta kyllä siinä aika monta pientä juttua eri tavalla tein mutta periaate oli sama. Sen verran voin salaisuuden verhoa raottaa että etulokariin tulee samaa hommaa.

Edit: Hondan logot on ihan pikkuset..

Viimeksi muokattu:
Rupeaa olemaan Night Cafe suurinpiirtein läjässä. Onko kellään mitään ideoita mitä siihen voisi tehdä? Pieniä hommia on vielä ja varsinkin sellaista "näkymätöntä" hommaa on, mutta mitä näkyvää vois ruveta miettimään?

No kun hommat sinulta hyvin onnistuu,värkkää sellaiset hillityt tyyliin sopivat numerolätkät sivuillepäin,niinkuin wanhoissa kilpureissakin oli.

Bem-Ari sanoi:
No kun hommat sinulta hyvin onnistuu,värkkää sellaiset hillityt tyyliin sopivat numerolätkät sivuillepäin,niinkuin wanhoissa kilpureissakin oli.

Nii no ei välttämättä mahdoton ajatus. Pitää vähän mallailla olisko sopivaa paikkaa niille. Sellaset lätkät oli mielessä yhdessä vaiheessa maalattuna taka katteeseen mutta sitten päädyin noihin Night Cafe teksteihin.

Tässä uusi ja tämän projektin toisiks viimenen jakso ennen piiiitkääää viimeistä ja messujaksoa....siis jos ei mitään uusia kuningas ideoita pukkaa :;):
Toki videoita tulee jatkossakin mutta aihe vaihtuu hieman. Tai ainakin moottoripyörän merkki ja muuta sellaista..
https://www.youtube.com/watch?v=FAR1vatBaqk

Back