• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Cafe Racer Honda "Nightcafé"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UMAS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tietääkö kukaan mitään valkosivurenkaista? Tai satulan verhoilijaa?
PS. Huomenna uusi jakso!!

Renkaista ei hajua, mutta yks kaveri on tehnyt ainakin aiemmin kaikenlaisia verhoiluja, myös satuloita prätkiin ja kelkkoihin. Majailee Villähteen suunnalla.

T1mppa sanoi:
Googlesta löysin tällaisen valkosivurenkaisiin liittyen
http://www.oldtimerreifen24.de/Motorradreifen/Motorrad/

Vaikutti ihan pätevältä paikalta pikaisella vilkaisulla.

edit. Sit tällaisia, mutta empi tiiä toiminnasta mitään.
http://www.ebay.co.uk/itm/4X-17-WHI...028533?hash=item33c36ceff5:g:IQ8AAOSwiDFYMyV1

Noita irto renkuloita ei kyllä uskalla prätkään edes kuvitella. Itse Löysin muutaman vaihtoehdon 17 tuumasia Ebaystä. Tuppaa olemaan monessa paikassa kaikkea muuta tuumakokoa kyllä tarjolla.

PS. tunnin päästä tärähtää uusi jakso eetteriin.

smppa sanoi:
Renkaista ei hajua, mutta yks kaveri on tehnyt ainakin aiemmin kaikenlaisia verhoiluja, myös satuloita prätkiin ja kelkkoihin. Majailee Villähteen suunnalla.

Laita yhteystietoja vaikka YV.

Uutta jaksoa tyrkätään huomenna eetteriin jos 8 edellistä on katsomatta niin nyt on aika alkaa katsomaan :D

Morjens Morjens!!
Ja taas pistetään uutta jaksoa kun uusimmalla on vähintään 200 katsontakertaa! Jaksoja on jo muutamia varastossa.
Seuratkaa kanavaa :)

Merkkivalohan tuon efektin aiheuttaa, se kun on kytketty vasemman ja oikean plussan väliin. Korjaantuu uudemmalla mittarilla ilman mitään ihmettelyjä, tai sitten laittamalla molemmille puolille omat merkkivalot. Eikös jotain tällaista ollut suunnitelmissa? Muistelen, että ainakin mittarit oli menossa vaihtoon...

Itellä tuommoinen, toimii suoraan ledivilkkujen kanssa. Toki releen joutuu vaihtamaan, että vilkkuu sopivasti.

smppa sanoi:
Merkkivalohan tuon efektin aiheuttaa, se kun on kytketty vasemman ja oikean plussan väliin. Korjaantuu uudemmalla mittarilla ilman mitään ihmettelyjä, tai sitten laittamalla molemmille puolille omat merkkivalot. Eikös jotain tällaista ollut suunnitelmissa? Muistelen, että ainakin mittarit oli menossa vaihtoon...

Itellä tuommoinen, toimii suoraan ledivilkkujen kanssa. Toki releen joutuu vaihtamaan, että vilkkuu sopivasti.

Joo ne mun mittari vaihtoehdot näkyy jossain aiemmassa jaksossa ja noista toisessa vain yksi ledi joten sekään ei toimi joten keksin siihen erilaisen ratkaisun. En viitsi sen enempää kertoa että en spoilaa tulevia jaksoja :D

Jos siinä on ledi, niin sen luulis toimivan fiksusti. Lediä ei voi kytkeä samalla tavalla plussien väliin. Ei oo tossa mun Kosossakaan kuin yksi ledi vilkuille, siinä taisi olla piuhat molemmille vilkuille erikseen.

smppa sanoi:
Jos siinä on ledi, niin sen luulis toimivan fiksusti. Lediä ei voi kytkeä samalla tavalla plussien väliin. Ei oo tossa mun Kosossakaan kuin yksi ledi vilkuille, siinä taisi olla piuhat molemmille vilkuille erikseen.

Saattaa kosossakin olla kaks lediä siellä sisuksissa (varsinkin kun on omat piuhat molemmille), mutta vain yksi näkyy. Tossa mun 10 e mittarissa on ihan perus led joten ei toimi..tai toimii mutta vain toiseen suuntaan... aikansa..

Back