• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

busan osto aikeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Täällähän kiistellään taas makuasioista!!!  
062802jumpie_prv.gif

Itte oon ajanu sekä gixxerillä, että nykyisin bussilla. Ei mitään ongelmaa kaupungissa tahi mutkateillä. Reippaasti saa päästellä molemmilla.
Kokeilin viime kesänä kaverin K3 gixeriä ja täytyy kyllä sanoa, että ei tullut omaa pyörää YHTÄÄN ikävä. Tohon möhkään kun on tottunu, niin gixxeri tuntu jopa pelottavan rimpulalta  
tounge.gif

Hienoja pyöriä molemmat(tietty kun Suzukeja ovat) ja molemmissa omat hyvät puolensa..
Busan ulkonäkö vakiona on ehkä vähän kyseenalainen, mutta pienillä modeilla siitä saa omasta mielestä ihan komeen  
wink.gif
Vaikka tälläsen
033102beer_1_prv.gif

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/vanne+022.jpg.html

Täällähän kiistellään taas makuasioista!!!  
062802jumpie_prv.gif

Itte oon ajanu sekä gixxerillä, että nykyisin bussilla. Ei mitään ongelmaa kaupungissa tahi mutkateillä. Reippaasti saa päästellä molemmilla.
Kokeilin viime kesänä kaverin K3 gixeriä ja täytyy kyllä sanoa, että ei tullut omaa pyörää YHTÄÄN ikävä. Tohon möhkään kun on tottunu, niin gixxeri tuntu jopa pelottavan rimpulalta  
tounge.gif

Hienoja pyöriä molemmat(tietty kun Suzukeja ovat) ja molemmissa omat hyvät puolensa..
Busan ulkonäkö vakiona on ehkä vähän kyseenalainen, mutta pienillä modeilla siitä saa omasta mielestä ihan komeen  
wink.gif
Vaikka tälläsen  
033102beer_1_prv.gif

http://galleria.busanistit.org/v/Busat/vanne+022.jpg.html
ESIMERKIKSI! Mahtavan näkönen laite.. Itte tietty laittasin pikkasen swingin pidennystä kehiin
tounge.gif

Onko mitään muutoksia tullut nyt tämän uuden polven busan aikana? Värit nyt ainakin, mutta muita juttuja?

No niin, hyvin lähti sitte meikän kevät ja kesä.
Tänään EKA kertaa ajamassa busalla ja pikkusen tuli avattua hanaa ja seriffit selässä siviili mondeolla. 109km/h , 60km/h alueella. Kortti läks samantein ja sakot päälle. En mä valita mut kyrsiihän se. Katotaans ny miten kauaksi kortti on kuivumassa. Seriffi sano et 1-6kk on aika. Pääseriffi määrää sit ku soittelee mulle loppuviikosta tai ens viikolla.
Elämä on
thumbs-up.gif

Ei v"#tu oo totta enää
mad.gif

Olipa hyvä että kävin lukemassa täällä, olin just lähdössä ajeleen
omg.gif

Toivottavasti ei sun tän kesän katuajot olleet nyt tuossa, mä pidän sulle peukkuja
thumbs-up.gif

Ei muuta kuin 5.6 pyörä kärryllä kalajoelle ja paineita purkamaan
wink.gif

Ei v"#tu oo totta enää  
mad.gif

Olipa hyvä että kävin lukemassa täällä, olin just lähdössä ajeleen  
omg.gif

Toivottavasti ei sun tän kesän katuajot olleet nyt tuossa, mä pidän sulle peukkuja
thumbs-up.gif

Ei muuta kuin 5.6 pyörä kärryllä kalajoelle ja paineita purkamaan  
wink.gif
Jep, ei voi mitään. Täysin oma moka. Ja milläs vedät kärryä ku ei oo lisenssiä vetää mitään muuta ku kottikärryä
biggrin.gif

No katellaan ny mitä pääseriffi sanoo.

Jep, tänään tieto tuli pienellä vinkumisella et 2kk ajokieltoo. Eli juhannuksen jälkeen 28.6 klo8 mennään taas ja just sillon alkaa kesäloma
tounge.gif

Jep, eihän tässä oo enää ku 5 viikkua ja 6 päivää niin sit taas mennään.
Jospa sitä sit pääsis enemmän ku 3 kilsaa. Tai se riippuu kaasun asennnosta. Pakko malttaa.

Jep, Huomenna sit selviää Kulkeeko mun busa sen 300km/ mailille
thumbs-up.gif

Eli Halliin lähtö eessä ja jännitys kaamee.
biggrin.gif

Jos sen kolmemarkkaa saan rikki, niin oluetki on tulossa pienimuotoisesta vedonlyönnistä johtuen. No katellaan.

No niin nyt on haaveet täytetty  
tounge.gif
.
Eli tänään Hallissa helvetin vaikeissa olosuhteissa niukasti 301km/h mailille. Oon todella tyytyväinen ku kahto miten oli muillaki vaikeuksia. Omien eli ekaryhmäläisten jälkeen menin katsomoon ja huomasit ettei todellakaan siellä moni menny yli 300km/h. Luulin et joka toinen pyörä sen saisi mutteipä mennytkää. Aika monet vakio/putkiviritteiset bussitkaan(-99-2009) ei menny ku 278-290km/h, eli hankalaa oli.
Mut nyt on haaveet tällä erää toteutunu( Busa ja 300km/h mailille)  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

tounge.gif

bowdown.gif

tounge.gif
.
Eli tänään Hallissa helvetin vaikeissa olosuhteissa niukasti 301km/h mailille. Oon todella tyytyväinen ku kahto miten oli muillaki vaikeuksia. Omien eli ekaryhmäläisten jälkeen menin katsomoon ja huomasit ettei todellakaan siellä moni menny yli 300km/h. Luulin et joka toinen pyörä sen saisi mutteipä mennytkää. Aika monet vakio/putkiviritteiset bussitkaan(-99-2009) ei menny ku 278-290km/h, eli hankalaa oli.
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

tounge.gif

bowdown.gif
onnea, eipä sitten ollu turha ostos busa meinaan
buttrock.gif

ja näköjään viikko viä nii saat lapunki takasin
062802jumpie_prv.gif

tounge.gif
.
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

tounge.gif

bowdown.gif
onnea, eipä sitten ollu turha ostos busa meinaan
buttrock.gif

ja näköjään viikko viä nii saat lapunki takasin
062802jumpie_prv.gif
kiitos kiitos ,joo ei ollu turha ostos, tyytyväinen oon
tounge.gif

Ja viikko vielä lusittavaa