Heitä muija pois kyydistä.Joo ei ole pärrästä kiinni mutta mätisäkki joka istuu päällä pilaa kaiken.Jep, näin tuli tienattua^ onnittelut ... mäyräkoirasta.![]()
![]()
Itse sait ilmeisesti viimeisellä vedolla 296km/h mailille?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heitä muija pois kyydistä.Joo ei ole pärrästä kiinni mutta mätisäkki joka istuu päällä pilaa kaiken.Jep, näin tuli tienattua^ onnittelut ... mäyräkoirasta.![]()
![]()
Itse sait ilmeisesti viimeisellä vedolla 296km/h mailille?![]()
![]()
Lyöt miedon kaasusatsin niin se on siinä.No niin, näin se nälkä kasvaa syödessä![]()
Kun kesän haaveet on täytetty ,niin lyödään vettä lisää kiukaalle.
Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
Saas nähä miten käy![]()
On vähän toisenlaiset kuviot mielessä.Lyöt miedon kaasusatsin niin se on siinä.No niin, näin se nälkä kasvaa syödessä![]()
Kun kesän haaveet on täytetty ,niin lyödään vettä lisää kiukaalle.
Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
Saas nähä miten käy![]()
Katteellaan ny, jouluna viimeistään tiedetään aika paljon enemmän.Suurin kysymyshän tässä on, että maltatko vielä enskesän vaparilla mennä?![]()
Saat parantaa aika reippaasti ajosuoritustakin jos aiot 200 hevosella 200mph kerhoon. Tai sitten paukkua pitää olla reilusti yli 200.Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
No sehän kuulostaa ihan mukavalle ja sinnehän sitä tähdätään jopa enempi vielä takikselle.Saat parantaa aika reippaasti ajosuoritustakin jos aiot 200 hevosella 200mph kerhoon. Tai sitten paukkua pitää olla reilusti yli 200.Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
Jos ilmanvastukset pysyy samana niin nopeuden nosto 300-323 vaatii reilut 35hv lisää renkaalle.
2007 ekan kerran yli 200mph, ts. 325kmh, takarenkaalla 200hp...Saat parantaa aika reippaasti ajosuoritustakin jos aiot 200 hevosella 200mph kerhoon. Tai sitten paukkua pitää olla reilusti yli 200.Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
Jos ilmanvastukset pysyy samana niin nopeuden nosto 300-323 vaatii reilut 35hv lisää renkaalle.
Tarkkaa tehoa ei vielä tiedä mitä tuleman pitää ,mut joka tapauksessa YLI 200hepoa takikselle tulee.^ Mun pointti oli siis se että jos kaveri puhaltaa ~175hevosella noin 300, niin sama mies ei aja 200 hevosella 200mph:ta rikki, vaan tarvii enemmän tehoa.
Ei se että 200 hevosella ei joku muu pääsisi 200mph kerhoon.
Toivon, että saat 200mph tuloksen, muttet lukuisia konetuhoja...Niitä riittävästi sivusta nähneenä, ois kiva kuulla suunnitelmista...Tarkkaa tehoa ei vielä tiedä mitä tuleman pitää ,mut joka tapauksessa YLI 200hepoa takikselle tulee.^ Mun pointti oli siis se että jos kaveri puhaltaa ~175hevosella noin 300, niin sama mies ei aja 200 hevosella 200mph:ta rikki, vaan tarvii enemmän tehoa.
Ei se että 200 hevosella ei joku muu pääsisi 200mph kerhoon.
Ja katotaan sit mihin se riittää.
Tavoitteet kuitenki se 200mph mailille.