• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

busan osto aikeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^ onnittelut ... mäyräkoirasta.  
tounge.gif
Jep, näin tuli tienattua  
033102beer_1_prv.gif

Itse sait ilmeisesti viimeisellä vedolla 296km/h mailille?
Joo ei ole pärrästä kiinni mutta mätisäkki joka istuu päällä pilaa kaiken.  
033102beer_1_prv.gif
Heitä muija pois kyydistä.
033102ass_1_prv.gif
biggrin.gif
..ei stana

No niin, näin se nälkä kasvaa syödessä
tounge.gif

Kun kesän haaveet on täytetty ,niin lyödään vettä lisää kiukaalle.

Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.

Saas nähä miten käy
thumbs-up.gif

Ens kesän tavoitteet on sitte 200 heppaa takikselta ja 200mph mailille.
Saat parantaa aika reippaasti ajosuoritustakin jos aiot 200 hevosella 200mph kerhoon. Tai sitten paukkua pitää olla reilusti yli 200.

Jos ilmanvastukset pysyy samana niin nopeuden nosto 300-323 vaatii reilut 35hv lisää renkaalle.
No sehän kuulostaa ihan mukavalle ja sinnehän sitä tähdätään jopa enempi vielä takikselle.
tounge.gif

^ Mun pointti oli siis se että jos kaveri puhaltaa ~175hevosella noin 300, niin sama mies ei aja 200 hevosella 200mph:ta rikki, vaan tarvii enemmän tehoa.

Ei se että 200 hevosella ei joku muu pääsisi 200mph kerhoon.

^ Mun pointti oli siis se että jos kaveri puhaltaa ~175hevosella noin 300, niin sama mies ei aja 200 hevosella 200mph:ta rikki, vaan tarvii enemmän tehoa.

Tarkkaa tehoa ei vielä tiedä mitä tuleman pitää ,mut joka tapauksessa YLI 200hepoa takikselle tulee.
Ja katotaan sit mihin se riittää.
Tavoitteet kuitenki se 200mph mailille.

Hulluja te olette, kaikki. Hyvässä mielessä.

Ite olen vieläki ihan kakan pää löysänä oman about vakion gixu vanhuksen kans.

vähän off-topic:
Tänään ajelin vauhtia about 290km/h jonku matkaa (kilometrin tai pari) ja ensimmäisen kerran tälle kesälle tuntu, että ei lennä huisin v*ttuun penkistä pienestä töyssystä. Syytä en tiedä tuohon tunteen vaihtumiseen. Ainut ero aikasempaan on, että en ollut ajanu pyörällä kuuteen päivään.

Tarkkaa tehoa ei vielä tiedä mitä tuleman pitää ,mut joka tapauksessa YLI 200hepoa takikselle tulee.
Ja katotaan sit mihin se riittää.
Tavoitteet kuitenki se 200mph mailille.
Toivon, että saat 200mph tuloksen, muttet lukuisia konetuhoja...Niitä riittävästi sivusta nähneenä, ois kiva kuulla suunnitelmista...

Nämä piirit kuitenkin nin pienet, että itse ainakin oppinut, että kaikki neuvo tarpeen...
Pitää vaan osata suodattaa sopivassa suhteessa "tietoa" jonka kuulee...

No niin nyt on Haapavedelle hommattu yksi busa lisää.
Käytiin kaverille hakeen eilen k4 TURBO busa.
Ei oo kimmolla tavoitteet 300kmh/maili ,vaan heti suoran 200mph mailille  
bowdown.gif

Pitihän sitä käydä kokeileen ja on siinä vaan voimaa aivan saatanasti. Kyllä tuollanen pikku viri busa(niinku mulla) on ihan paperia.
Tulee itellekki hinku saada ähkyä ja äkkiä lisää.
No se puoli on jo työn alla(suunnittelu/toteutus asteella osaavan ammattilaisen puolesta)  
tounge.gif

Vähän päivitystä tännekki.
Eli väliaikatietoja. Busan virit loppusuoralla tälle talvelle ja tehoa tulee oleman yli 200 kaakkia takikselle.
Sen todistaa se ,että jo osakaasuvedoilla on menty jo yli kahdensadan hepan.
tounge.gif

Täyskaasuvetoja odotellessa.
tounge.gif

Mitäs virejä oot laitellu ja onko gen1 vai gen2. Ite laitoin just yoshimuran täysrännin mallia jaappani
biggrin.gif
ja 20. päivä pitäs mennä säädättää AJ-bikelle vaasaan.

No niin, nyt ois sitte busa miltei valmis kesän mittelöihin. Ja tehot ois nyt sitte 210hv/170Nm Takikselta tt-motorsportin penkistä. Saas nähä mihin se sitte riittää.

Ja jälleen on yksi etappi saavutettu.
Tänään Hallissa 324kmh/mile. Eli 200mph kerhoon tuli kutsu,jes.
Ei voi ku suositella busaa sille joka haluaa ajaa kovaa.

Back