• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bulldog?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sattui Louis.de:ssä silmään "seitendeckel"
nixweiss.gif

Ei hajuakaan miltä näyttää pyörässä, mutta tilasin kun halvalla sai
biggrin.gif

Linkki

Yhtään muuta BT-kuskia ei ole tänä keväänä vastaan tullut.
Itselleni vielä välttäisi isolla katteella ja pienellä lisäteholla.

Mulla on pyörässä nuo carbonlook-sivupalat ja ei ne hiilariputkien kanssa ihan pahalta näytä. Kun tuo kuvio on kerran maalattu, niin ero on aitoon matskuun selvä.

No kyllähän näitä muita dogeja näkyy harva se kuukausi liikenteessä - ihan hyvä näin.

Moron!
Tässä linkki minun Bulldog projektista vuosina 2003-2005
Linkki
Tuliko Bulldogista sitten hyvän näköinen... tiedä häntä.
Viimekesä vaihdoin omani Yamaha FZS1000 Fazeriin, joten Bulldogia ei enään ole.

Kaverilla on semmonen BT 1100 -03 ja kovasti se sitä ainakin kehuu. Ainut "vika" mitä olen siltä kuullu on, että takasen jarrupalat kitisee, mutta sekin loppui palojen vaihdon myötä
biggrin.gif

Bulldog rintamalla näyttää aika kuolleelta. Eipä ole paljon viestiä pukannut tällä saralla.
1.5 v sitten aloittelin uudelleen harrastusta Bulldogin sarvissa ja kivaa oli. Pyörä on kiva peli harrasruksen aloitukseen mutta näytää siltä että useimmilla kone vaihtuu nopeasti vauhdikkaampaan selvästi alitehoisen mylllyn takia. Ehkä ikämiehet lähinnä laitteeseen kiintyvät pitemmäksi ajaksi.
Hieno laite kuitenkin aloittaa isoilla pyörillä.
smile_org.gif

Minäkin vaihdoin Bulldoggini FZ-1:n. Ajattelin ensin viritellä, mutta päätin lopulta vaihtaa.
Alitehoinenhan se oli, mutta älyttömän hyvä ajaa. Etenkin mutkiin taipui ihan kuin Fasukin. Keppi tietysti iso plussa kädettömälle keski-ikäiselle.
Eipä vastaavanlaista ´herkät ajo-ominaisuudet/ alhainen teho´- pyörää markkinoilla taida olla. Eikä noitakaan siis enää tehdä.
Suosittelen aloituspyöräksi customien sijaan.

Onkos ne viimeisimmät bulldogit kaasarikoneella?
Virit noihin oli putket/suuttimet?

-06 oli viimenen vuosi? Minkä customin koneeseen tuo pohjautuu? Virago?

Tuommonen on alkanut kiinnostamaan. JOs MT-01 ois kardaanilla niin ostasin semmosen, uusi maxi on liian kallis mulle.

Kaasarikoneita kaikki, putket ja suuttimet niillä kulku piristyy.
-06 viimenen vuosi, dagstarin kone.
Ei oo kyllä kuin hyvää sanottavaa itsellänikin.

Mites tuommonen tuning puoli noihin? Undertray yms?.
Osa noista aiemmista linkeistä ei toimi??

Tuommonen cruiseri vois olla vaihteeksi kiva! Olenkin vähän etsinyt tuollaista...

Bulldog rulaa! Meillä niitä on peräti kolme. Tosin sellaisia karvaisia ja nelijalkaisia...
biggrin.gif

Sorry offtopic
lookaround_orig.gif

Back