G
Guest
Guest
Monissa muissakin merkkikohtaisissa on vastaava, joten miksipä ei täälläkin.
Mulla ei ole (ainakaan vielä), mutta avaan kuitenkin topikin.
Mulla ei ole (ainakaan vielä), mutta avaan kuitenkin topikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai mainoksella on paha ajella...Ei mulla, mutta broidi ajelee *tällä*
*jos aiempi linkki ei toiminut, niin toimisikohan tämä?*ai mainoksella on paha ajella...Ei mulla, mutta broidi ajelee *tällä*
Yammusentterissä näyttää olevan siis sinun pyöräsi myynnissä. Tuli käydessä kyllä hetki ihailtua tuota peliä. Viittaako pyörän myyntipaikka siihen, että olisit siirtynyt pimeälle puolelle nipponeihin, onko näin?OLI -04 XB12R, mutta tänään ehkä viimeistä päivää... siinä jotain modifiointeja.. jos jotakuta kiinnostaa alkaa väsäilemään.
Noilla 106hp/120Nm renkaalla
eheiii... kyllä tuli lisää punaista taloonYammusentterissä näyttää olevan siis sinun pyöräsi myynnissä. Tuli käydessä kyllä hetki ihailtua tuota peliä. Viittaako pyörän myyntipaikka siihen, että olisit siirtynyt pimeälle puolelle nipponeihin, onko näin?OLI -04 XB12R, mutta tänään ehkä viimeistä päivää... siinä jotain modifiointeja.. jos jotakuta kiinnostaa alkaa väsäilemään.
Noilla 106hp/120Nm renkaalla
Täältä löytyy xb12 long malli superttrapilla ja kiljuvan kotkan boksilla.Eikö muka tällä foorumilla käy tämän enempää buell-harrastajia??![]()
Laittakaahan loputkin pyöränne tänne.![]()