Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Holtsu sanoi:Tavoilleni uskollisena, en nytkään jätä viimetippaan päätöstäni, tulenko paikanpäälle kuvaamaan vai en. Mutta kun toi keli on aika jees, ja Opintolastakin löyty yks majoitus pe-su, niin ilmoitampahan, että tulen. Tuleepahan sit viikonloppuna Botnialtakin kuvasetti pitkästäaikaa. Edellisestä onkin jo 9 vuotta.
T: Hovikuvaaja![]()

marko.fzs sanoi:Kiitos kaikille huikeesta viikonlopusta.
AT3 tuli vedettyä Lontooksi onnistuneesti ja sunnuntaina sain vielä tempastua omasta enkasta 5 sekkaa pois. Kiitos siitä vielä kerran Tumpille
Mun telttaan oli joltain jäänyt keltanen muumipullo jonka korjasin talteen. Kulkeutuu ainakin Alastarolle 5.7 jos joku kaipaa
JMH sanoi:Mitä vittua Tumppi? Nyt loppuu se mun visiirimekaanikon kouluttaminen. Alkaa olla pian nopeusero jo liian suuri siihen hommaan, ja keksittävä sille uusi rooli.
marko.fzs sanoi:Kiitos kaikille huikeesta viikonlopusta.
AT3 tuli vedettyä Lontooksi onnistuneesti ja sunnuntaina sain vielä tempastua omasta enkasta 5 sekkaa pois. Kiitos siitä vielä kerran Tumpille
Mun telttaan oli joltain jäänyt keltanen muumipullo jonka korjasin talteen. Kulkeutuu ainakin Alastarolle 5.7 jos joku kaipaa
Tumppi sanoi:Se on kuule vakavaa hommaa kun puheenjohtajisto lähtee sunnuntaina aamusta humputtelemaan radalle.
Koulutuksen tarkoitus oli tietenkin varautua siihen, että kun Herra Kuljettaja ei selviydy niiden grid girlien kämpiltä aamun aika-ajoihin, niin mekaanikko voi lainata ajokamoja ja käydä ajamassa sopivaan lähtöruutuun oikeuttavan ajan![]()
Plaidmann sanoi:Thank you again Marko for the special AT3 training, the tips and tricks really opened my eyes on how poorly I was riding before
The water bottle is mine, Can I come fetch it sometime if you're living in Uusimaa? My number is 0401250355 if that's possible. Thanks again!
PrivateeR sanoi:Meikän kaikki videot osoittaa kohti asfalttiaHooray tolle mountille...
Noh, Kemoraan viritellään pykälää parempi ni ehkä näkee jopa eteenpäinki siitä.