• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 3.-4.6.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jepulis. Suuret kiitokset kaikille hyvästä viikonlopusta ja extra kiitokset vielä kerran turkulaisille herrasmiehille, jotka vaihto mulle lauantaina vähemmän kuluneen takanakin alle ;) !
Ole hyvä
smile_org.gif
vanha olikin jo hasardikunnossa.

Kiitos myös mun puolesta kaikille mukana olleille. Jatketaan harjotuksia 16.6. ahvenistolla ja 21.6. motoparkissa.

Ja tuosta hiukan fiiliksiä kuvien muodossa. Laatu ei paras mahdollinen ja siitä voi syyttää kokematonta kuvaajaa...
tounge.gif

Mutta tunnelma välittyy joka tapauksessa.

Linkki albumiin

Iso kiitos kaikille mukana olleille. Kyllä uni maittoi kun sunnuntai yönä kotiin saapui. Flackin kans olen samaa mieltä biletys meiningistä... mutta ensi kerralla menen johonkin toiseen mökkiin, kun tiedän mikä on kuvio eikä siitä sen enempää
smile_org.gif
Sitäpaitsi sitten kun on kauden päättäjäiset ja ajot kestää ainoastaan yhden päivän todennäköisesti olen mukana sikaosasolla. (tosin pitää ottaa mukaan oma ghettoblasteri oli Petrin musa sen verran huonoo
tounge.gif
).

saiko joku napattua kuvia?
smile_org.gif
Noo, 2Gt noita tuli napsittua, laadusta viis, kunhan niitä on paljon  
tounge.gif

Vaan mihin hittoon noi kaikki sulloo?  
crazy.gif
Jokos jostain löytyy nää kuvat?  
sport05.gif
Sorry, kestää vielä. Noita kötöstyksiä on kuutisen sataa, ja niiden perkaaminen ja muuttaminen max. 300kt kokoon + resonvaihdot ym. ottaa aikansa. Mutta eikähän noista jonkunlaisen setin saa...

Mut se sun yksi sinkku puolestaan sai eniten soittoaikaa...
tounge.gif

Taitaa mennä klassisen 80/20 suhteen mukaan.

Siis mulla oli vaan YKSI sinkku mukana, kyllä n. 99 % oli sun musiikkia ja sitäpaitsi soitin (auto) oli sun.  
tounge.gif
Tais siellä olla joku calixinkin levy jos mä jotain muistan ? tai enhän mä tietenkään mitään muista.

edit. Silti näistä valikoimista puuttu Porilaistenmarssi ja Katri-Helenan koko tuotanto ....

Siis mulla oli vaan YKSI sinkku mukana, kyllä n. 99 % oli sun musiikkia ja sitäpaitsi soitin (auto) oli sun.
tounge.gif
Tais siellä olla joku calixinkin levy jos mä jotain muistan ? tai enhän mä tietenkään mitään muista.

edit. Silti näistä valikoimista puuttu Porilaistenmarssi ja Katri-Helenan koko tuotanto ....
Oli kyllä. Petrin musa on kuitenkin se mikä soi eniten
biggrin.gif
Kaikin puolin
biggrin.gif

Olisitte nyt vaan iloisia että mä en ruvennu laulaan, sit ei olis nukkunu kukaan missään n. kilometrin säteellä
tounge.gif

Omastakin puolestani kiitos, anteeks ja näkemisiin!

Back