Ole hyväJepulis. Suuret kiitokset kaikille hyvästä viikonlopusta ja extra kiitokset vielä kerran turkulaisille herrasmiehille, jotka vaihto mulle lauantaina vähemmän kuluneen takanakin alle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ole hyväJepulis. Suuret kiitokset kaikille hyvästä viikonlopusta ja extra kiitokset vielä kerran turkulaisille herrasmiehille, jotka vaihto mulle lauantaina vähemmän kuluneen takanakin alle!
Jokos jostain löytyy nää kuvat?Noo, 2Gt noita tuli napsittua, laadusta viis, kunhan niitä on paljonsaiko joku napattua kuvia?![]()
![]()
Vaan mihin hittoon noi kaikki sulloo?![]()
Sorry, kestää vielä. Noita kötöstyksiä on kuutisen sataa, ja niiden perkaaminen ja muuttaminen max. 300kt kokoon + resonvaihdot ym. ottaa aikansa. Mutta eikähän noista jonkunlaisen setin saa...Jokos jostain löytyy nää kuvat?Noo, 2Gt noita tuli napsittua, laadusta viis, kunhan niitä on paljonsaiko joku napattua kuvia?![]()
![]()
Vaan mihin hittoon noi kaikki sulloo?![]()
![]()
Ne musiikit oli Sumpan....oli Petrin musa sen verran huonoo
Noihin kuvakoon yms. muutoksiin on monissa grafiikkaohjelmissa keinot konvertoida kerralla iso läjä kuvia samoilla asetuksilla.. käsin ei noita kannata säädellä.Sorry, kestää vielä. Noita kötöstyksiä on kuutisen sataa, ja niiden perkaaminen ja muuttaminen max. 300kt kokoon + resonvaihdot ym. ottaa aikansa.Jokos jostain löytyy nää kuvat?![]()
Nou hätä, irfania mä pääsääntöisesti käytänkin kun teen noita albumikuvia konvertointeineen päivineen läjäpäin.Juu, esimerkiksi ilmaisesta IrfanView softasta pitäisi löytyä kyseinen ominaisuus.
Älä syytä mua sun kesäbiiseistäNe musiikit oli Sumpan....oli Petrin musa sen verran huonoo
Siis mulla oli vaan YKSI sinkku mukana, kyllä n. 99 % oli sun musiikkia ja sitäpaitsi soitin (auto) oli sun.Älä syytä mua sun kesäbiiseistäNe musiikit oli Sumpan....oli Petrin musa sen verran huonoo![]()
Tais siellä olla joku calixinkin levy jos mä jotain muistan ? tai enhän mä tietenkään mitään muista.Siis mulla oli vaan YKSI sinkku mukana, kyllä n. 99 % oli sun musiikkia ja sitäpaitsi soitin (auto) oli sun.Älä syytä mua sun kesäbiiseistäNe musiikit oli Sumpan....oli Petrin musa sen verran huonoo![]()
![]()
Oli kyllä. Petrin musa on kuitenkin se mikä soi enitenTais siellä olla joku calixinkin levy jos mä jotain muistan ? tai enhän mä tietenkään mitään muista.Siis mulla oli vaan YKSI sinkku mukana, kyllä n. 99 % oli sun musiikkia ja sitäpaitsi soitin (auto) oli sun.Älä syytä mua sun kesäbiiseistäNe musiikit oli Sumpan....oli Petrin musa sen verran huonoo![]()
![]()
edit. Silti näistä valikoimista puuttu Porilaistenmarssi ja Katri-Helenan koko tuotanto ....