Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
Toki, kun sen sinne uudestaan lisäsinKyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
Toki, kun sen sinne uudestaan lisäsinKyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?Nyt on jopa maksettukin setti..![]()
Enemmänkin muuten mahtuis porukkaa ajamaan.. Mitäs kaikki vielä panttaa ilmoittautumistaan![]()
Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.![]()
On.Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.![]()
Oliskohan parempi että nimi poistuisi vasta viikkoa ennen tapahtumaa ellei ole vahvistanut ilmoaan.. Joku logiikka tuossakin varmaan lienee.On.Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.![]()
Lisätty.mä myös mukaan![]()
... jonkinnäköistä majoitusta vailla olisi meitä kaksi rumaa teroa. Olisiko Sumppa siinä kimppatalossa vielä tilaa kahdelle?
Mä voin tosin nukkua sitten Suzukain sylissä ellei muuten ...
ryhmänä kilonen kyykky=nopea ryhmämaksan heti aamulla.![]()
Ditto!!Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
no nythän sä voit kätevästi siirtää itsesi sinne nopeaan ryhmäänHeips järjestäjät!
Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?
Terveisin ULoop
Laitoin sulle jo privaa asiasta ja ohjeistuksenHeips järjestäjät!
Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?
Terveisin ULoop
Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...Ditto!!Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.![]()
Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri..Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...Ditto!!Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.![]()
Haluan kuulla kyllä ihan mekatsulta itseltään peruutuksen. ja selvityksen noista salaisista seuralaisista...Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri..Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...Ditto!!Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.![]()
![]()
Noh, toivottavasti mökit täyttyy eniveis - ehkä mekanikkikaan ei ens kerralla lupaile muita mukaan kysymättä..![]()