• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 3.-4.6.2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...jouduin jättämään ajot ja kemut väliin...

Joten voi poistaa mut tuolta mökkivarauslistalta...

sad_orig.gif

Mitäs ihmettä.. meikäläisen ilmoittautuminen oli kadonnut tuolta ilmoittautuneiden listasta.. Bugittaako systeemi vai säätikö joku..?
Kyllä mulla ainakin näkyy sun nimi tuolla nopeessa ryhmässä.
Toki, kun sen sinne uudestaan lisäsin
tounge.gif
Nyt on jopa maksettukin setti..

Enemmänkin muuten mahtuis porukkaa ajamaan.. Mitäs kaikki vielä panttaa ilmoittautumistaan
omg.gif
omg.gif
siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.

omg.gif
siis se oli hävinny sieltä? Alan piinaamaan Johua aiheesta, kiitos että huomautit.
Nimenomaan.. Tuli vaan mieleen, että onkohan tuossa jokin systeemi että nimi poistuu listalta ellei ole tietyn ajan sisällä maksanut ja vahvistanut ilmoittautumistaan..
On.
Oliskohan parempi että nimi poistuisi vasta viikkoa ennen tapahtumaa ellei ole vahvistanut ilmoaan.. Joku logiikka tuossakin varmaan lienee.

mä myös mukaan
smile_org.gif

... jonkinnäköistä majoitusta vailla olisi meitä kaksi rumaa teroa. Olisiko Sumppa siinä kimppatalossa vielä tilaa kahdelle?
Mä voin tosin nukkua sitten Suzukain sylissä ellei muuten ...
ryhmänä kilonen kyykky=nopea ryhmä
wink.gif
maksan heti aamulla.

Heips järjestäjät!

Nyt oli oma nikki hävinnyt ilmoittautuneiden listalta. Olen maksanut osuuteni tapahtumasta viikko sitten. Voitteko ystävällisesti tarkistaa näkyykö merkintä maksusta?

Terveisin ULoop

Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
Ditto!!  
sad_orig.gif
Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...
Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri..  
confused_orig.gif

Noh, toivottavasti mökit täyttyy eniveis - ehkä mekanikkikaan ei ens kerralla lupaile muita mukaan kysymättä..
wink.gif

Valitettavasti joudun skippaamaan - mut voi napata mökkilistalta veks.
Ditto!!
sad_orig.gif
Ketkäs nää sun kaks salaista "VARATTU":a on? aattelin, että tiivistänkö sut jonnekin muuhun möksään...
Mekanik varmaankin tuolla "Ditto"lla tarkottaa että skippaa myöskin. Nyt on myötähäpeän tunne suuri..
confused_orig.gif

Noh, toivottavasti mökit täyttyy eniveis - ehkä mekanikkikaan ei ens kerralla lupaile muita mukaan kysymättä..
wink.gif
Haluan kuulla kyllä ihan mekatsulta itseltään peruutuksen. ja selvityksen noista salaisista seuralaisista...

Nyt on toinenkin ruma Tero ilmoittautunut ja maksanut. Vauhdista huolimatta ilmoittauduin nopeaan ryhmään vastaantulijaksi.
Mä en suostu Kaitsun sylissä nukkumaan, se ei voi päättyä hyvin
tounge.gif
Koittakaa saada mut vielä johonkin mökkiin mahtumaan. En pidä kamalasti meteliä nukkuessani, ja vien vain vähän tilaa..
Toivottavasti ilmat suosii
sport05.gif

Back