Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mikä seos?Waiski_ sanoi:Ja sit mä repesin...
Mitähän tuolle vois tehdä. Dunlop GP Racer takanakki. Paineita tiputtelin pikkasen 1,55-->1,4bar. Meniköhän väärään suuntaa kun pahenee vaan?
Endurancescuuba sanoi:Mikä seos?
Waiski_ sanoi:Ja sit mä repesin...
Mitähän tuolle vois tehdä. Dunlop GP Racer takanakki. Paineita tiputtelin pikkasen 1,55-->1,4bar. Meniköhän väärään suuntaa kun pahenee vaan?
![]()
Mulla oli edellinenkin takarengas GP Racer ja ei se revenny ollenkaan Alastarossa tai Motoparkis. Tää kuvassa oleva on päivän vanha. Edellises renkaas paineet oli 1,6 ja toimi hienosti. Tällehän on lämppäripaineeksi suositus 1,35-1,45. Onko Botnia jotengi erityisen raaka näille..hlco sanoi:Viime vuonna täällä mulla oli käytössä sama rengas joka myös repesi juuri tuollain. Silloin oli paineet 1.7-1.8bar. Alastarolla vähän parani pinta mutta oli jo loppu.
Waiski_ sanoi:Mulla oli edellinenkin takarengas GP Racer ja ei se revenny ollenkaan Alastarossa tai Motoparkis. Tää kuvassa oleva on päivän vanha. Edellises renkaas paineet oli 1,6 ja toimi hienosti. Tällehän on lämppäripaineeksi suositus 1,35-1,45. Onko Botnia jotengi erityisen raaka näille..
Pistä paineet takas, ja pari naksua riparia lisää, ja jos paranee niin naksu riparia lisää, jne.Waiski_ sanoi:Endurance
Näin täytyy tehdä. Kiitoksia.scuuba sanoi:Pistä paineet takas, ja pari naksua riparia lisää, ja jos paranee niin naksu riparia lisää, jne.
Waiski_ sanoi:Mulla ei ole mitään hajua miten tässä näin kävi. Kerkesinköhän edes koskea jarruun..
Ei mulle käynyt mitään. Yllättävän paljon kerkee miettiä asioita kun liukuu asfaltilla.Onko kuski kunnossa? Vauhtia kuitenkin oli kun lähti...
Ajot loppui sitten ennen kun sain renkaan ja alustan säädöt kuntoon [emoji23]. Ajelin tänään hissukseen ja hain rengaspaineita ja perän säätöjä.
Mulla ei ole mitään hajua miten tässä näin kävi. Kerkesinköhän edes koskea jarruun...
https://youtu.be/kLldPlCUrj8
Sippe sanoi:Kuulostaa siltä että avaat ja heti perään taitat vasemmalle ellei peräti samaan aikaan. Keula lähtee alta kun kevenee avauksessa. Tälläisen johtopäätöksen mä tekisin?
Nopeusmittarin mukaan ei avannut juurikaan(+2kmh), ja kiekkoja kun katsoo niin näyttäisi vaihdolta kun kiekat nousee ja tippuu nopeasti.Sippe sanoi:Kuulostaa siltä että avaat ja heti perään taitat vasemmalle ellei peräti samaan aikaan. Keula lähtee alta kun kevenee avauksessa. Tälläisen johtopäätöksen mä tekisin?