PrivateeR sanoi:Onko jollakulla tähän vastausta?
Ratajärkkärit lupas selvittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon kiitoksia tiedosta! Joo pitänee paikalle saapuessa tehä silleen että eka jättää auton sinne portin kupeeseen ja steppailee sitte kattomaan mikä on meininki varikolla ennenku yrittää ajaa radan yli. En halua Audi R8 kyljestä sisäänJonezi sanoi:Alaportti (tunneli) on auki 21:00 asti.
Yläportti (radan yli menevä) on auki koko illan.
Ja tosiaan vheillä on vapaat harkat klo 21:00 asti, eli harkiten sitä radan ylimenevää käyttää.![]()
PrivateeR sanoi:Paljon kiitoksia tiedosta! Joo pitänee paikalle saapuessa tehä silleen että eka jättää auton sinne portin kupeeseen ja steppailee sitte kattomaan mikä on meininki varikolla ennenku yrittää ajaa radan yli. En halua Audi R8 kyljestä sisään![]()

Juska sanoi:Liput myynnissä molemmille päiville nopeaan ryhmään jäsenhintaan. P.O4OO724148.
samsolo sanoi:Boxi part 2!
Voisin varata kans yhden boxin la-su, jos täältä löytyis pari muutakin kiinnostunutta: 4-8 pyörää! Laittakaa yveetä, jos kiinnostaa. Mennään samalla 40e per heppu! Voin hoitaa itse loppusumman, jos ei tuu täyteen!
Paikkoja vapaana: 7kpl
jjuselius sanoi:Annetaan liputusvuoro La-Su 10-11.8. Vastaukset YV:llä.
samsolo sanoi:Boxi part 2!
Voisin varata kans yhden boxin la-su, jos täältä löytyis pari muutakin kiinnostunutta: 4-8 pyörää! Laittakaa yveetä, jos kiinnostaa. Mennään samalla 40e per heppu! Voin hoitaa itse loppusumman, jos ei tuu täyteen!
Paikkoja vapaana: 7kpl
Juska sanoi:Molemmat päivät tasarahalla 100€.
Waiski_ sanoi:Missäs Botnialla kannattais yöpyä? Onko porukalla mökkejä vuokrattu missä sattuis olee tilaa yhdelle la-su?
[emoji106] TänxHoltsu sanoi:

pekko5 sanoi:Yksi Triumph 675 ja Suzuki ovat tyrkyllä jos toteutuu
=2 pilttuupaikkaa
PrivateeR sanoi:En minä mikään valtuutettu kouluttaja ole, mutta toki voin yrittää opastaa jos haluja löytyy. Ajan nopeassa ryhmässä kilpuria ja hitaassa ryhmässä Hayabusaa. Ei ole hirveän montaa pilttuuta josta tuollainen kombo löytyyRohkeasti vaa vetämään hihasta.