• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 10.8-11.8.2019 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
PrivateeR sanoi:
Onko jollakulla tähän vastausta?

Alaportti (tunneli) on auki 21:00 asti.
Yläportti (radan yli menevä) on auki koko illan.

Ja tosiaan vheillä on vapaat harkat klo 21:00 asti, eli harkiten sitä radan ylimenevää käyttää. :D

Kaikki ennakkolipun ostaneet osallistuvat automaattisesti arvontaan.
Palkintona Istumakatsomoon lippu MotoGP Testiajoihin.
Palkintoa ei voi muuttaa rahaksi , mutta lipun voi itse antaa tai myydä jos voittaja ei itse sitä voi käyttää.

Arvonta Onnea Botnialle menijöille.

Arvonta suoritetaan jo 8.8.2019

Boxi part 2! HOX, Boxi varattu. Paikkoja vielä 1kpl jäljellä!

Voisin varata kans yhden boxin la-su, jos täältä löytyis pari muutakin kiinnostunutta: 4-8 pyörää! Laittakaa yveetä, jos kiinnostaa. Mennään samalla 40e per heppu! Voin hoitaa itse loppusumman, jos ei tuu täyteen!

Paikkoja vapaana: 1kpl vapaana

Jonezi sanoi:
Alaportti (tunneli) on auki 21:00 asti.
Yläportti (radan yli menevä) on auki koko illan.

Ja tosiaan vheillä on vapaat harkat klo 21:00 asti, eli harkiten sitä radan ylimenevää käyttää. :D
Paljon kiitoksia tiedosta! Joo pitänee paikalle saapuessa tehä silleen että eka jättää auton sinne portin kupeeseen ja steppailee sitte kattomaan mikä on meininki varikolla ennenku yrittää ajaa radan yli. En halua Audi R8 kyljestä sisään :D

PrivateeR sanoi:
Paljon kiitoksia tiedosta! Joo pitänee paikalle saapuessa tehä silleen että eka jättää auton sinne portin kupeeseen ja steppailee sitte kattomaan mikä on meininki varikolla ennenku yrittää ajaa radan yli. En halua Audi R8 kyljestä sisään :D

Hyvä suunnitelma. Meinasin itse mennä perjantaina ajoissa paikalle ja vähän tutustua uuteen pyörään jo silloin. Sun auto tuskin kärsii mutten mielellään itseäni sen kylkeen törmäyttäisi :blink:

samsolo sanoi:
Boxi part 2!

Voisin varata kans yhden boxin la-su, jos täältä löytyis pari muutakin kiinnostunutta: 4-8 pyörää! Laittakaa yveetä, jos kiinnostaa. Mennään samalla 40e per heppu! Voin hoitaa itse loppusumman, jos ei tuu täyteen!

Paikkoja vapaana: 7kpl

Yksi Triumph 675 ja Suzuki ovat tyrkyllä jos toteutuu
=2 pilttuupaikkaa

Edit... Yv laitettu (kontakti puhelin)

samsolo sanoi:
Boxi part 2!

Paikkoja vapaana: 7kpl

Kiinnostaa, YV laitettu

Missäs Botnialla kannattais yöpyä? Onko porukalla mökkejä vuokrattu missä sattuis olee tilaa yhdelle la-su?

Oisko kellään myydä lauantaille keskiryhmän lippua? Sain kuin sainkin pyörän ajettavaan kuntoon ennen ratapäiviä mut lauantain keskiryhmä jo loppu. Puh. o44 3o72419 /Janne

Edit: Muutettu puh. nro oikeeksi :grin:
Edit 2.0. Sunnuntain lippu hommattu, lauantain keskiryhmä kelpaa vielä, muuten menen hitaaseen lauantaille.
Edit 3.0. Hommattu hitaan lippu lauantaille et pääsee radalle.

PrivateeR sanoi:
En minä mikään valtuutettu kouluttaja ole, mutta toki voin yrittää opastaa jos haluja löytyy. Ajan nopeassa ryhmässä kilpuria ja hitaassa ryhmässä Hayabusaa. Ei ole hirveän montaa pilttuuta josta tuollainen kombo löytyy :thumbsup: Rohkeasti vaa vetämään hihasta.

Lauantaille hitaaseen ryhmään piletti hommattu, voisit näyttää mulle ja busalle käypäset linjat :thumbsup: Aamusella jo 04 maissa liikkeelle että kerkii ajoissa paikalle (ajamalla tietysti) ja illasta takasin kotiin, saattaa olla taas takki tyhjänä päivän päätteeksi:grin:

Back