• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Botniaring 1.8 - 2.8.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Raaseri sanoi:
Päivittelen tähän viestiin pilttuutilanteen aloittamani kyselyn osalta.

Koko vkl 4
Vain la 1
Vain su 0

Tässä tämän hetken tilanne.

Saattaisi kiinnostaa kokeilla boxit vaikka teltta löytyykin. koko vkl :thumbup:

Annetaan liputusvuorot hitaaseen ryhmään kummallekin päivälle. Ensisijaisesti sellaiselle, joka haluaa molemmat päivät.

EDIT: nämä meni!

Raaseri sanoi:
Päivittelen tähän viestiin pilttuutilanteen aloittamani kyselyn osalta.

Koko vkl 4
Vain la 1
Vain su 0

Tässä tämän hetken tilanne.

Jos on tilaa niin olisin tulossa koko viikonlopuksi. Eipähän tarvi sitten olla sateessa :) Laitoin myös YV.

ville45 sanoi:
Liputusvuorot keskiryhmään tarjolla molemmille päiville :bye:

edit. Nämä meni kum1ankalle!

EDIT: Ja ylimääräinen launtain lippu löysi uuden kodin, kiitos Neona!

Juu ja nyt on yksi ylimääräinen liputusvuoro lauantaille keskiryhmän ajovuorolla. Annan mielellään pois, mikäli jollekulle kelepaa. Plan B on, että pönötän lipulla 4 tuntia... Pääseepähän sunnuntaina ajamaan.

Kuulutellaanpa vielä kerran pittiboksin tarvitsijoita. Mieluiten koko vkl. Hintaa on 260€, eivät tinkineet hinnasta vaikka yritin. Nythän tämän hetken tiedon mukaan vuokran tasaajia olisi 5kpl. Itsellänikin on pop-up, mutta on toi boksi niin paljon mukavampi että mieluummin se jos vaan tulisi esim 3 lisää tasaamaan kulua.

Eli yyveetä minulle, mikäli pittiboksia haluat ensi viikonlopuksi.

Raaseri sanoi:
Kuulutellaanpa vielä kerran pittiboksin tarvitsijoita. Mieluiten koko vkl. Hintaa on 260€, eivät tinkineet hinnasta vaikka yritin. Nythän tämän hetken tiedon mukaan vuokran tasaajia olisi 5kpl. Itsellänikin on pop-up, mutta on toi boksi niin paljon mukavampi että mieluummin se jos vaan tulisi esim 3 lisää tasaamaan kulua.

Yv laitettu, eli mut voi laskea mukaan koko viikonlopuksi.

Raaseri sanoi:

Mukavampihan se ois sadetta piätellä boksissa kuin ulkosalla.

No niin. Puuttuvat kolme ilmoittautui. 32,50 olis nuppia kohti. Mä varaan ja ilmoitan varaajille tilinumeroni. Lauantaiksi olis lisäksi yksi kiinnostunut, sovitaan siitä erikseen muiden koko vkl varaajien kanssa. Laitan illemmalla postia tulemaan.

Minä varaan paikan pilttuusta viikonlopuksi.

Ja jos jollakin on kärryssä tilaa hki-botnia-hki niin mieluusti jaan bensakuluja... :right:

Edit: Ai perskele, en huomannutkaan viimeistä viestiä. Tuliko boksi jo täyteen?

Raaseri sanoi:
No niin. Puuttuvat kolme ilmoittautui. 32,50 olis nuppia kohti. Mä varaan ja ilmoitan varaajille tilinumeroni. Lauantaiksi olis lisäksi yksi kiinnostunut, sovitaan siitä erikseen muiden koko vkl varaajien kanssa. Laitan illemmalla postia tulemaan.

Starbringer sanoi:
Minä varaan paikan pilttuusta viikonlopuksi.

Ja jos jollakin on kärryssä tilaa hki-botnia-hki niin mieluusti jaan bensakuluja... :right:

Edit: Ai perskele, en huomannutkaan viimeistä viestiä. Tuliko boksi jo täyteen?

Mulla ei toi yv jostain syystä toimi :sad: Eli olitko Raaseri laskenut minut mukaan boxiin? Starbringer saa kyllä paikkani jos haluaa. Tulen sitten kuikuilemaan minkänäköistä siellä on :grin: Myös kärryssä olisi tilaa vantaa-botnia-vantaa pe lähtö 18 jälkeen ja su takaisin kun ajot loppuu.

Joo, sainkin jo tuosta boksista paikan rantailelta jolle löytyi telttapaikka.
Kyyti kävisi hyvin niin ei tarvitse vesisateessa ajella... :;):

Starbringer sanoi:
Joo, sainkin jo tuosta boksista paikan rantailelta jolle löytyi telttapaikka.
Kyyti kävisi hyvin niin ei tarvitse vesisateessa ajella... :;):

Oukei laita vaikka tekstaria o4oo 454397 niin sovitaan tarkemmin yksityiskohdista.

Laitan listan nimistä ni ei tule epäselvyyksiä.

1. Mä aka Raaseri
2. Veistos
3. Desmosedici
4. mhas
5. Telos
6. Kriisi
7. rantaile jonka korvaa nyt Starbringer
8. Compinho

Ja sitten pelkkää lauantaita haluaisi jajule1.

Yksi boksia käyttänyt sanoi että 10 on ahdas ja 8 parempi. Mutta en mä nyt ala pokeksi, sopu sijaa antaa ja jos pidetään pilttuun takana kaikki irtoroina ja rengasvehkeet jne silloin kun ei ole käytössä, eiköhän me rantaile ja jajule1 saada sopimaan. Varaan boksin nyt, koitetaan organisoida itsemme niin että sinne mahdutaan.

Perkele, olen pyhästi luvannut lopettaa pankkitoiminnan mutta luotetaan nyt miesten/naisten sanaan ja varaan boksin. Laitetaan 260€ sitten suoraan jakoon ja maksatte mulle paikan päällä. En tiedä mitä jäätelöt maksaa, mutta oletetaan että 2€/kpl, joten jajule1 vois vaikka ostaa meille muille sellaset pelkästä lauantaista?

Jos listaan tulee force majeurea, laittakaa pikimmiten minulle viestiä.

Daniko sanoi:
Oujjee kyydit ja automajoitus alkaa olla hoidettuna, joten jos vielä jollain keskiryhmän liputtajalla tuntuu tämä liputusvuoro olevan ylimääräisenä niin heti voi laittaa viestiä :jpstyle: Pääsette sitten näkemään mun pyörän uuden upeen värityksen!

Ja myös yksittäiset päivät bueno!

EDIT. Päivitellään sen verran, että tarve enää liputusvuorolle SUNNUNTAILLE!

Meni sitten viikonlopun suunnitelmat uusiks aivan muun kuin sateen takia, joten tarjolla vaivalla karvattu keskiryhmän liputusvuoro! Viestiä yv tai sitten nopeammin nolla-neljä-neljä 5928010.

Edt. Ja lippuvuoro T1mpalle!

Olisko jollain tilaa pyörälle ja kuskille pe-su? Olisin Riihimäeltä tulossa kyytiin eli ihan tosta 3-tien varresta. Pyörän lastaus onnistuu tarvittaessa jo aikaisemminkin jos kiireellä pitää perjantaina lähteä.

Raaseri sanoi:
Laitan listan nimistä ni ei tule epäselvyyksiä.

1. Mä aka Raaseri
2. Veistos
3. Desmosedici
4. m1kk0
5. Telos
6. Kriisi
7. rantaile jonka korvaa nyt Starbringer
8. Compinho

Ja sitten pelkkää lauantaita haluaisi jajule1.

Yksi boksia käyttänyt sanoi että 10 on ahdas ja 8 parempi. Mutta en mä nyt ala pokeksi, sopu sijaa antaa ja jos pidetään pilttuun takana kaikki irtoroina ja rengasvehkeet jne silloin kun ei ole käytössä, eiköhän me m1kk0 ja jajule1 saada sopimaan. Varaan boksin nyt, koitetaan organisoida otsemme niin että sinne mahdutaan.

Perkele, olen pyhästi luvannut lopettaa pankkitoiminnan mutta luotetaan nyt miesten/naisten sanaan ja varaan boksin. Laitetaan 260€ sitten suoraan jakoon ja maksatte mulle paikan päällä. En tiedä mitä jäätelöt maksaa, mutta oletetaan että 2€/kpl, joten jajule1 vois vaikka ostaa meille muille sellaset pelkästä lauantaista?

Jos listaan tulee force majeurea, laittakaa pikimmiten minulle viestiä.

Oujee..
Hetken jo haisi etten mahu :-) jätän siis teltan kotiin...
Kiitoksia, nähäån lauantaina jätskillä! Taikka keplotellaan se riihikuivaksi.

Back