m1kk0
MotOrg ry jäsen
Raaseri sanoi:Päivittelen tähän viestiin pilttuutilanteen aloittamani kyselyn osalta.
Koko vkl 4
Vain la 1
Vain su 0
Tässä tämän hetken tilanne.
Saattaisi kiinnostaa kokeilla boxit vaikka teltta löytyykin. koko vkl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raaseri sanoi:Päivittelen tähän viestiin pilttuutilanteen aloittamani kyselyn osalta.
Koko vkl 4
Vain la 1
Vain su 0
Koko vkl 4
Vain la 1
Vain su 0
ville45 sanoi:Liputusvuorot keskiryhmään tarjolla molemmille päiville
Raaseri sanoi:Kuulutellaanpa vielä kerran pittiboksin tarvitsijoita. Mieluiten koko vkl. Hintaa on 260€, eivät tinkineet hinnasta vaikka yritin. Nythän tämän hetken tiedon mukaan vuokran tasaajia olisi 5kpl. Itsellänikin on pop-up, mutta on toi boksi niin paljon mukavampi että mieluummin se jos vaan tulisi esim 3 lisää tasaamaan kulua.
Eli yyveetä minulle, mikäli pittiboksia haluat ensi viikonlopuksi.
Raaseri sanoi:Kuulutellaanpa vielä kerran pittiboksin tarvitsijoita. Mieluiten koko vkl. Hintaa on 260€, eivät tinkineet hinnasta vaikka yritin. Nythän tämän hetken tiedon mukaan vuokran tasaajia olisi 5kpl. Itsellänikin on pop-up, mutta on toi boksi niin paljon mukavampi että mieluummin se jos vaan tulisi esim 3 lisää tasaamaan kulua.
Eli yyveetä minulle, mikäli pittiboksia haluat ensi viikonlopuksi.

Suokki sanoi:Keskiryhmän liput vielä kaupan la-su.
Nol neljä Nol 514386neljä
Terveisin:Suokki
Raaseri sanoi:No niin. Puuttuvat kolme ilmoittautui. 32,50 olis nuppia kohti. Mä varaan ja ilmoitan varaajille tilinumeroni. Lauantaiksi olis lisäksi yksi kiinnostunut, sovitaan siitä erikseen muiden koko vkl varaajien kanssa. Laitan illemmalla postia tulemaan.
Starbringer sanoi:Minä varaan paikan pilttuusta viikonlopuksi.
Ja jos jollakin on kärryssä tilaa hki-botnia-hki niin mieluusti jaan bensakuluja...
Edit: Ai perskele, en huomannutkaan viimeistä viestiä. Tuliko boksi jo täyteen?
Eli olitko Raaseri laskenut minut mukaan boxiin? Starbringer saa kyllä paikkani jos haluaa. Tulen sitten kuikuilemaan minkänäköistä siellä on
Myös kärryssä olisi tilaa vantaa-botnia-vantaa pe lähtö 18 jälkeen ja su takaisin kun ajot loppuu.
Starbringer sanoi:Joo, sainkin jo tuosta boksista paikan rantailelta jolle löytyi telttapaikka.
Kyyti kävisi hyvin niin ei tarvitse vesisateessa ajella...![]()
Daniko sanoi:Oujjee kyydit ja automajoitus alkaa olla hoidettuna, joten jos vielä jollain keskiryhmän liputtajalla tuntuu tämä liputusvuoro olevan ylimääräisenä niin heti voi laittaa viestiäPääsette sitten näkemään mun pyörän uuden upeen värityksen!
Ja myös yksittäiset päivät bueno!
EDIT. Päivitellään sen verran, että tarve enää liputusvuorolle SUNNUNTAILLE!
Raaseri sanoi:Laitan listan nimistä ni ei tule epäselvyyksiä.
1. Mä aka Raaseri
2. Veistos
3. Desmosedici
4. m1kk0
5. Telos
6. Kriisi
7. rantaile jonka korvaa nyt Starbringer
8. Compinho
Ja sitten pelkkää lauantaita haluaisi jajule1.
Yksi boksia käyttänyt sanoi että 10 on ahdas ja 8 parempi. Mutta en mä nyt ala pokeksi, sopu sijaa antaa ja jos pidetään pilttuun takana kaikki irtoroina ja rengasvehkeet jne silloin kun ei ole käytössä, eiköhän me m1kk0 ja jajule1 saada sopimaan. Varaan boksin nyt, koitetaan organisoida otsemme niin että sinne mahdutaan.
Perkele, olen pyhästi luvannut lopettaa pankkitoiminnan mutta luotetaan nyt miesten/naisten sanaan ja varaan boksin. Laitetaan 260€ sitten suoraan jakoon ja maksatte mulle paikan päällä. En tiedä mitä jäätelöt maksaa, mutta oletetaan että 2€/kpl, joten jajule1 vois vaikka ostaa meille muille sellaset pelkästä lauantaista?
Jos listaan tulee force majeurea, laittakaa pikimmiten minulle viestiä.