• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bongasin Sinut motoristi...siellä...

5-tiellä Mäntyharjun ja Pertunmaan välillä tuli vastaan oranssi Z750/1000, vilkutin valoja. Poliisit olivat mittamassa "huippuja" ohituskaistan päässä, toivottavasti ymmärsit  
biggrin.gif

Olitkos se sinä jne...

Minun makuuni vähän paskaisella mustalla bussilla tänään Tikkurilassa? Dainesen nahkoissa.

Ajelin pikku-sussulla perässä Elvis Burgerille asti ja ihailin siinä valoissa möreä-äänistä isoveikkaa
inlove.gif

kenellä eilen paloi KTM limingantullissa, vanhantien varressa kempeleeseen päin menevillä. penkinalus näytti palavan. olitko se sinä?

ps. sori etten tullu kaveriksi, pukkasi kiirettä

Keitäs olitte n. 10 hengen kopla prätkiä tänään Matinkylässä Friisilän suuntaan matkalla?
cool.gif

Olitte liikennevaloissa odottamassa kun tulin Kotarilla vastaan.
(Ajattelin että joskos ois vaikka joskus kimppa-ajossa tilaa...)

Useampi moottoripyörä oli liputettu sivuun tuusulantiellä hyrylän päässä, olitko se sinä?  
omg.gif

Noin klo 16:30

Onneksi tultiin kaverin kanssa toisesta suunnasta...  
062802moto_prv.gif

1 CBR vastaan jossain Lappeenrannan/Vehkataipaleen kulmilla, ei kerinny morjestaa kun oli sinkki kireellä..

Hiukan myöhemmin 4 pyörää vastaan joista viimeinen taisi olla uusi R1, teude, tunnusta?  
cool.gif

Nope, tänään olen ajellut ihan itsekseni
tounge.gif
Noo siinä tuli ensin kolme jotain isoa matkapyörää ja satakunta metriä myöhemmin R1 perässä. Taisi olla jossain Rehulan tienoilla. Anyhow, kyllä vaan oli namia päästellä tänäänkin eikä edes pieni krapula haitannut.  
ghostface.gif
Sitten saattaa ollakin että tulin vastaan
cool.gif
Kunhan tiet kuivuvat, niin pitäisikö illalla käydä ajamassa pieni lenkki?

Asenteesta pisteet eilen Frank Nymanilla kullanväristä Kawaansa (Z750, veikkaan) huollattaneelle naismotoristille. Itse en ehkä olisi lähtenyt kylmään sateeseen farkut jalassa  
bowdown.gif

Kenet auto kiilasi nurmikon puolelle pari päivää sitten turun 110 tiellä hautausmaan kohdalla ennen liikenne valoja. Oli meinaan hurjan näkönen tilanne. Mut sai kuitenkin pidettyä pystyssä.

Keitäs olitte n. 10 hengen kopla prätkiä tänään Matinkylässä Friisilän suuntaan matkalla?
cool.gif

Olikos paljon kotareita joukossa? Jos oli niin tuttuja minulle. Kovia kikkailemaan nämä kaverit, mutta en usko, että tietävät internetin olemassaolosta.
biggrin.gif

cool.gif

Olikos paljon kotareita joukossa? Jos oli niin tuttuja minulle. Kovia kikkailemaan nämä kaverit, mutta en usko, että tietävät internetin olemassaolosta.  
biggrin.gif
Enimmäkseen osui silmään kyllä kyykkyjä, mutta niin nopeasti siitä suhahdettiin etten mene vannomaan vaikka olisi ollut muitakin...

Kukas se oli kun eilen liimautui mun perään Rusutjärvellä, ajoit valkoisella pemarilla. Ihan vähän säikähdin kun peiliin ilmestyi valkoinen Baijerilainen
tounge.gif

Punaharmaa MV Agusta F4 bongattu Vihdintien ja Vanhan Hämeenkyläntien valoissa. Käännyin itse valoista Uusmäkeen päin.
Ps. Kyllä, niiden pienten kivien pyöriminen eturenkaan alla morjestaessa tuntui ikävältä
biggrin.gif

Oletko se sinä, joka harva se aamu ajat punaisella bemarilla vastaan Jämsässä Hiidenmäen risteystyömaan kohdalla?

Ken motoristi parkkeerasi tänään kilogixunsa hertsikan rantaan, kerttulinkujalle? Pyörä mallia K5-K6, tai joitain... Nätti peli
bowdown.gif

Samalla paikalla havaittu myös harmaa jammu...

Kyseleepi wanhan gixun omistaja
smile_org.gif

Kuka valkoisella pyörällä ja saman värisessä nahkatakissa ja kypärässä kaahannut moporisti jäi to 14.5 poliisin haaviin Kittilän Tebskalla?

Kaahasit ensin Sirkassa Rakkavaaran tietä keskustaan päin (50km/h -rajoitus) varmaan lähes kaksinkertaista nopeutta. Olin lähdössä rullaluistelemaan Poron pihalta ja kuulin onneksi tulosi ylämäestä ja mutkan takaa hyvissä ajoin.

Lähtikö kortti vai selvisitkö sakoilla?

Back