Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nope, tänään olen ajellut ihan itsekseni1 CBR vastaan jossain Lappeenrannan/Vehkataipaleen kulmilla, ei kerinny morjestaa kun oli sinkki kireellä..
Hiukan myöhemmin 4 pyörää vastaan joista viimeinen taisi olla uusi R1, teude, tunnusta?![]()
Noo siinä tuli ensin kolme jotain isoa matkapyörää ja satakunta metriä myöhemmin R1 perässä. Taisi olla jossain Rehulan tienoilla. Anyhow, kyllä vaan oli namia päästellä tänäänkin eikä edes pieni krapula haitannut.Nope, tänään olen ajellut ihan itsekseni![]()
Sitten saattaa ollakin että tulin vastaanNoo siinä tuli ensin kolme jotain isoa matkapyörää ja satakunta metriä myöhemmin R1 perässä. Taisi olla jossain Rehulan tienoilla. Anyhow, kyllä vaan oli namia päästellä tänäänkin eikä edes pieni krapula haitannut.Nope, tänään olen ajellut ihan itsekseni![]()
![]()
Meikäläisellä on tentti tänään, joten menee koulussa koko päivä mutta jos huomenna on keliä/aikaa niin pistän yv:tä.Sitten saattaa ollakin että tulin vastaanKunhan tiet kuivuvat, niin pitäisikö illalla käydä ajamassa pieni lenkki?![]()
Olikos paljon kotareita joukossa? Jos oli niin tuttuja minulle. Kovia kikkailemaan nämä kaverit, mutta en usko, että tietävät internetin olemassaolosta.Keitäs olitte n. 10 hengen kopla prätkiä tänään Matinkylässä Friisilän suuntaan matkalla?![]()
Olitte liikennevaloissa odottamassa kun tulin Kotarilla vastaan.
(Ajattelin että joskos ois vaikka joskus kimppa-ajossa tilaa...)
Enimmäkseen osui silmään kyllä kyykkyjä, mutta niin nopeasti siitä suhahdettiin etten mene vannomaan vaikka olisi ollut muitakin...Olikos paljon kotareita joukossa? Jos oli niin tuttuja minulle. Kovia kikkailemaan nämä kaverit, mutta en usko, että tietävät internetin olemassaolosta.Keitäs olitte n. 10 hengen kopla prätkiä tänään Matinkylässä Friisilän suuntaan matkalla?![]()
Olitte liikennevaloissa odottamassa kun tulin Kotarilla vastaan.
(Ajattelin että joskos ois vaikka joskus kimppa-ajossa tilaa...)![]()