• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bongasin Sinut motoristi...siellä...

Ei kai huoppi keulinut muutama päivä sitten ABC:n sillalla
cool.gif

Bembölessä tuli jokin customi vastaan kahvituvalta päin ja oli lelurekkari stongassa, siinä tais lukea PEKKA, jos oikeen muistan ja olisko ollu vielä .org! -tervehdys! Kuka myöntää olleensa?
biggrin.gif

Ponkasin punavalkosen rytkösen nätteine kuskeineen röökaamassa (siis kuski poltti) Kivenlahden ABCilla tänään n. klo 13.40. Näytit kovasti Nora G:n frendiltä.  
lookaround_orig.gif

Lapinlahden Nesteellä tänään n. klo 15 Yamaha Fz1 Mivv:n vaimentimilla. Punainen vanhakoppanen bussi myös nähty parkissa samaisella paikalla.

Olitko se sinä, joka harjoittelit ajotunnilla pujottelua jollakin parkkipaikalla junaradan lähellä Tikkurilassa eilen klo 16.45. Menin pendolinolla ohi. Tsemppiä ajotunneille ja inssiin!

Jätkähän on kuin paparazzi !
tänään bongattu aurajoen rannalla ainakin sata kustomia ! Eikö turkulaisille muuta myydäkään ?

En bongannut motoristia vaan kysyn kuka oli tänään klo. 20:40 Vaajakosken ABC:llä sinisellä Rytkösellä tai R6? En ole aivan varma pyörän koosta...
blush.gif

Joku harrasti tänään malmin suunnalla uutta lajia, kaiketi nimeltään hayabusafudis tms. Lienee luokiteltavissa piha/katupelien sarjaan.. Eli punainen bussikuski potki ajokkinsa selässä lasten leikkipalloa keskellä katua. Tiedä sitten mikä oli motiivina tuollaiselle leikittelylle :P

-äR

Tumma Bussi (?) tuli tänään vastaan Nakkilassa + punainen kyykky sen perässä. Ihailin ajolinjoja niin, etten meinannut itte muistaa kantata lainkaan.  
biggrin.gif
Onneksi tuo lahna näemmä kääntyy hyvin yhdelläkin kädellä veivaten...  
biggrin.gif

baaa.gif

Olitko se sinä hetki sitten liikennevaloissa sillä A4:llas? Siis mitä vittua? Primitiivinen avautumisen tarve? Minä kun koitin olla kohtelias mutta sun puheestas jos olis ottanut vittuilun pois niin ei olisi jäänyt kun hento huulien liike.

Kuule, mä ajan "kunnon" mopolla, ja mun mielestä se sun Rocketti EI ole "kunnon" mopo - sun tapauksessa ilmeisesti p**niksen (ja kadonneen vyötärön) jatke, mikäli sulta sellainen edes sieltä tallistä löytyy. Nytkin olit autolla liikkeellä...

Myy se mopos pois ja osta elämä, oikeesti...

Ps. ajolinjan hakeminen mutkassa ei kyllä mene kikkailun puolelle, ei edes rocketilla...

Olitko se sinä hetki sitten liikennevaloissa sillä A4:llas? Siis mitä vittua? Primitiivinen avautumisen tarve? Minä kun koitin olla kohtelias mutta sun puheestas jos olis ottanut vittuilun pois niin ei olisi jäänyt kun hento huulien liike.

Kuule, mä ajan "kunnon" mopolla, ja mun mielestä se sun Rocketti EI ole "kunnon" mopo - sun tapauksessa ilmeisesti p**niksen (ja kadonneen vyötärön) jatke, mikäli sulta sellainen edes sieltä tallistä löytyy. Nytkin olit autolla liikkeellä...

Myy se mopos pois ja osta elämä, oikeesti...

Ps. ajolinjan hakeminen mutkassa ei kyllä mene kikkailun puolelle, ei edes rocketilla...
Yritetään välttää autoilijoiden mollaamista tässä topicissa, edellinenkin laitettiin paskanjauhantaan ilmeisesti siksi. Mutta jos hän itse on ollut motoristi niin naurettavaa käytöstä.

Yritetään välttää autoilijoiden mollaamista tässä topicissa, edellinenkin laitettiin paskanjauhantaan ilmeisesti siksi. Mutta jos hän itse on ollut motoristi niin naurettavaa käytöstä.
Niin, no ainakin väitti olevansa... Oikeesti kiehahtaa kun aloituslauseessa on "v***u" ja "poika"...

Kirj. Huom. kyseessä ei siis ollut hyökkäys rocketisteja kohtaan.

Ps. Olitko se sinä rocketillas su-iltana pressanlinnan valoissa siinä vähän seitsemän jälkeen, vaihdettiin muutama sana...

Kukahan oli jäänyt tänään puoli kuuden pintaan kustomilla Länsiväylän stadin pään keskiruohikolle?
sad_orig.gif

Olisin mieluusti pysähtynyt auttamaan, mutta oli täysin mahdoton paikka pysähtyä siinä kohtaa (metrin tilaan olit poloinen jämähtänyt, kaiteen ja ajoradan väliin)

Toivottavasti pääsit pois ehjin nahoin

Kuka oli Oulussa saaristonkadun ja aleksanterinkadun liikennevaloissa tänään yhtäaikaa n. klo 19.00? Käännyit heinäpäähän päin ja minä tuiraan! Allasi oli  yamaha.
Org tervehdyskin tuli mutta mie en jaksanu nostaa käpäliä tankin päältä  
biggrin.gif

Kuka peeloili Hondan CBR 600(?) RR:llä Itäisellä Pitkälläkadulla joskus neljän aikaan? Ei sen pyörän kanssa kuulu ryhmittäytyä tien oikeeseen laitaan seistessäsi valoissa. Ainakin yks auto vei sun paikan siinä valoissa. Seuraavissa valoissa hienosti blokkasit oikealle kääntyvät ryhmittyessäsi taas päin persettä. Naureskelin sun menoa kotilossa... Kyllä se siitä lähtee.
pftroest.gif

Oulu - Kuusamo välillä tuli melkosesti jo mopoja vastaan. Taivalkoski - Kuusamo Etapilla tuli joku Custom Cruiser vastaan etusormi pystössä
033102beer_1_prv.gif

Back