Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan tumma ihonväriTiedä sitten mikä oli motiivina tuollaiselle leikittelylle
-äR
Yritetään välttää autoilijoiden mollaamista tässä topicissa, edellinenkin laitettiin paskanjauhantaan ilmeisesti siksi. Mutta jos hän itse on ollut motoristi niin naurettavaa käytöstä.Olitko se sinä hetki sitten liikennevaloissa sillä A4:llas? Siis mitä vittua? Primitiivinen avautumisen tarve? Minä kun koitin olla kohtelias mutta sun puheestas jos olis ottanut vittuilun pois niin ei olisi jäänyt kun hento huulien liike.
Kuule, mä ajan "kunnon" mopolla, ja mun mielestä se sun Rocketti EI ole "kunnon" mopo - sun tapauksessa ilmeisesti p**niksen (ja kadonneen vyötärön) jatke, mikäli sulta sellainen edes sieltä tallistä löytyy. Nytkin olit autolla liikkeellä...
Myy se mopos pois ja osta elämä, oikeesti...
Ps. ajolinjan hakeminen mutkassa ei kyllä mene kikkailun puolelle, ei edes rocketilla...
Minä olin 6r:llä... tosin ajasta en oo kyllä yhtään varma! Saatoin kyl olla tuntia aiemmin.En bongannut motoristia vaan kysyn kuka oli tänään klo. 20:40 Vaajakosken ABC:llä sinisellä Rytkösellä tai R6? En ole aivan varma pyörän koosta...![]()
Niin, no ainakin väitti olevansa... Oikeesti kiehahtaa kun aloituslauseessa on "v***u" ja "poika"...Yritetään välttää autoilijoiden mollaamista tässä topicissa, edellinenkin laitettiin paskanjauhantaan ilmeisesti siksi. Mutta jos hän itse on ollut motoristi niin naurettavaa käytöstä.... ...