• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bomber-negative

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
"kyl keulii saa muttei saa ol tyhmä"

Tohon lauseeseen kiteytyy aika paljon ja se pätee myös moneen muuhunkin mopolla suoritettavaan aktiviteettiin.

En itse jaksa yhtään lähteä poliisia arvostelemaan, työnsä ne tekee ja tuskin se yhtää auttaa asiaa jos itse on huonolla asenteella liikkeella. Jos hölmöilen pyörän kanssa ja jään siitä kiinni niin ihan oikeaan osoitteeseen menee. Jos taas syyttä kytätään ja v*ttuillaan virkavallan toimesta niin olen laittanut sen kusipäisten yksilöiden piikkiin, en niinkään poliisin instituutiona.

Mitä noihin kiristyneisiin valvontatoimiin ja sakkoihin tulee niin sitä saa mitä tilaa. Jos keulitaan ja kaahataan väärissä paikoissa väärään aikaan (esim. kaupunkialueella tai tiellä jos asutusta paljon) niin aika ymmärrettävää että keinot kovenee.

Muutamille tyypeille vois ohjenuoraksi antaa: kasvakaa jo pois nuoruusvuosien angstista  
bawling.gif

En mä usko että Iltasanomat vaikuttaa mitenkään poliiseihin, eiköhän ne pidä itseään parempina asiantuntijoina. Jos käytännöt on kiristyneet, niin se johtuu poliisien omista sakotuksen tulostavoitteista. Varmasti poliiseissa on monenlaisia tyyppejä, kuten mopoilijoissakin.

Sitä mä olen ihmetellyt että miksi niitä pitää olla aina kaksi samassa partioautossa. Pystyyhän jenkkipoliisikin sakottamaan yksin.

Miten te jaksatte...

On se kyl naurettavaa jos saa pikkasen vääntyneestä rekkarista sakot. Vaikka jossain kirjassa lukis mitä, se ei tarkota vielä sitä että siitä pitäs antaa sakot! Maalaisjärjen käyttö sallittua. Onhan se tietty helppoa, kun elää vaan normien ja säännösten mukaan, ei tarvii enää käyttää omaa päätä ollenkaan...

Ainahan pyörillä ollaan kaahattu/keulittu ja kikkailtu.. Ei toi Bomber-homma ole mitään uutta. Nyt sillä on vaan nimi.. Ite ajoin ennen "Bomber -ilmiötä" ihan samalla tavalla kuin nykyisin. Osittain hölmömmin, kun ikää oli 90-luvun alussa vielä aika vähän. Nykyisin sitä yrittää aika hyvin kattoa mestan missä antaa mennä.

Ihan sama se on mitä jotkut jääräpäät ajattelee motoristeista. Kaikki ei meistä tule kuitenkaan koskaan pitämään, se ei vaan ole mahdollista. Ja mitä se haittaa, ajellaan niillä pyörillä eikä murehdita turhia. Ei mua kiinnosta mitä joku kukkahattutäti tai punaniskainen corollakuski ajettelee musta... Lisää vettä vaan kiukaalle jos ne alkaa kiukuttelemaan!

Eilen oli taas hauska tilanne, kun splittasin ja bussi yritti töötti pohjassa kiilata mut. Ehdin onneks pujahtaa välistä ja annoin sille asennekasvatusta keskisormella. Toivottavasti sitä kuskia v*tutti.. Näitä vastaavia tolloja riittää varmasti jatkossakin, vaikka levittäis minkälaista "ilosanomaa" motoristeista...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back