Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä on viiritkin listalla! Samoin kuin BMWKLTIBMIJOF-tekstiilit, joita löytyykin sitten yhden keskivertoisen Henkan ja Maukan verran. Kannattaakin mamma pitää kesällä poissa kaupoista pyörimästä, meiltä kun saa tekstiilit koko garderoobiinVoi mahdoton, harmittaa kun en pääse mukaan, olen nimittäin silloin matkalla toiseen Beemeri meetingiin, CCR2008 tapahtumaan Utah:iin. Mietin vain, josko järjestelykomitea on miettinyt oman viirin tekoa, niin voisin viedä ja ojentaa sen "terveisinä kaukaa pohjolasta".
Tälläistä minä vaan aattelin...![]()
Tään tapahtuman suosio näyttää sellaiselta, jotta täytyy meidän aika pahasti töpätä jos -09-versiotakin ei olisi luvassa.Jou, tuo on hyvä idea ottaa myös "päälle pantavaa" mukaan, joita amerikan hemmot voivat ihmetellä. Tiedä vaikka saisin jonkun houkuteltua -09 tapahtumaan Suomeen. Sellainen kai järjestetään??![]()
Hattua kyllä pitää nostaa ku moisen määrän jo ootta saanu asiasta innostumaan.Tosta on hyvä jatkaa.Kuusikymmentä prosenttia / henkilöä on jo ilmoittautunut ja uusia ilmoittaumisia satelee sisään pitkin maailmaa...
Totta mooses...pitäisköhän mamma pistää kyytiin ja tulla![]()
oosny,Totta mooses...pitäisköhän mamma pistää kyytiin ja tulla![]()
tuu sääkinJOVVAIN...
![]()
........Naaaaaa, nii siis mikä jutska tää oikein O ?![]()
....saako tulla vaikkei ois ees enne ollu.....![]()
....onkoha palakintoja kans, muute mää e tu....![]()
![]()
Ja sitten vain panemaan ilmoittautuminen virallisen Web-siteksen kauttailmoittaudun päiväkävijäksi. majoitus on minulla sitten muualla. on niin kovat hinnat hotelleissakin ettei kannata. joo mutta mukana ollaan![]()
"Onko ylä- taikka alamäkiajoa?" Kumpaa haluat?Onko ylä- taikka alamäkiajoa?
laitoin ihan sun mieliksiJa sitten vain panemaan ilmoittautuminen virallisen Web-siteksen kauttailmoittaudun päiväkävijäksi. majoitus on minulla sitten muualla. on niin kovat hinnat hotelleissakin ettei kannata. joo mutta mukana ollaan![]()
ILMOITTAUDU
JOOOOVAIN..
![]()
Ajammako suorhan vai yliperän-norweegian maisemapolokua....![]()
heih!! varovasti, varovasti ei ton huurteen perässä pysy...JOOOOVAIN..
![]()
Ajammako suorhan vai yliperän-norweegian maisemapolokua....![]()
Koitethan maisemapolokua jos vaikka pitkänmatkan palakinnolle ...
mitäs teillä on oikein mielessä..... joo anteeksi. huumoria juu.JOOOOVAIN..
![]()
...........Naaaaaaaa, no selevä sitte. Tuun jos et kerta yksin mää. Ajammako suorhan vai yliperän-norweegian maisemapolokua....![]()