Mitäs sanoo bemariporukka ? Kumman valitsisitte BMW K1200GT vai Pannari 1300ST. Ohessa Hondakuskien näkemys asiasta
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=97230
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=97230
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on tässä yamaha/matkalavettiTaas niin abstrakti ja täysin ulkoavaruuden kysymys, ettei tohon edes viitti vastata.
Mitäs sitä täältä BMW puolelta kyselet... vastauksen tiedät kyllä
![]()
Musta ei ollenkaan abstrakti kysymys. Kummassakin pyörässä on varmasti omat hyvät ja huonot puolet ja kummankin käyttäjät osaavat varmasti tuoda ainakin ne edut esille (kuten Pannariporukka musta hyvin tekikin).Taas niin abstrakti ja täysin ulkoavaruuden kysymys, ettei tohon edes viitti vastata.
![]()
Kyllä jos sattuvat lukemaan keskustelunKaikella ystävyydellä ja lämmöllä ilmaistuna, mää uskon että bemaristit on sen verta rohkeeta porukkaa, että uskaltavat sanoa painavan sanansa tuolla hontan puolellakin ilman uutta topiikkia täällä![]()
No nehän suhaa ja räkyttää siellä myötäänsäKyllä jos sattuvat lukemaan keskustelunKaikella ystävyydellä ja lämmöllä ilmaistuna, mää uskon että bemaristit on sen verta rohkeeta porukkaa, että uskaltavat sanoa painavan sanansa tuolla hontan puolellakin ilman uutta topiikkia täällä![]()
![]()
Niinpä näkyy, mutta ehkäpä löytyy joku joka on ajellut molemmilla ja jolla on siitä hyvä mielipide.No nehän suhaa ja räkyttää siellä myötäänsäKyllä jos sattuvat lukemaan keskustelunKaikella ystävyydellä ja lämmöllä ilmaistuna, mää uskon että bemaristit on sen verta rohkeeta porukkaa, että uskaltavat sanoa painavan sanansa tuolla hontan puolellakin ilman uutta topiikkia täällä![]()
![]()
![]()
Ihan totta juu, vaikka kivahan se on täälläkin kysellä käyttökokemuksia erilaisista kiinnostavista mopoista, mutta kun ihmiset arvostavat niin erilaisia ominaisuuksia/omituisuuksia että todellakin kunnon koeajo-lenkki emännän kanssa kertoo mihin suuntaan taivutaanJos noista pitäis valita, niin todennäköisesti kävisin koeajamassa molempia, mieluummin vaikka useampaan kertaan. Ja koeajot ehdottomasti myös matkustajan kanssa.
Bemulle tosin runsaasti plussaa jo pelkästään sähköisesti säädettävän jousituksen ja vaimennuksen ansiosta. Todella pätevä keksintö. Vallankin jos ajelee vaihtelevasti yksin ja kaksin - tavaraa mukana, tai ilman..
Niin joo.. Jos vaihtaa pitäisi, niin uusi K 1300 S se kuitenkin olisi. Mulle ässä on se oikea matkapyörä.
K 1300 S näyttää myös siistiltä. Pikkusen liian kumara ajoasento tosin mun mieleen, mutta sitä voinnee varmaan korjata korotuspaloilla. Samasta syystä muuten BMW:n ensisijainen vaihtoehto on GT eikä RSJos noista pitäis valita, niin todennäköisesti kävisin koeajamassa molempia, mieluummin vaikka useampaan kertaan. Ja koeajot ehdottomasti myös matkustajan kanssa.
Bemulle tosin runsaasti plussaa jo pelkästään sähköisesti säädettävän jousituksen ja vaimennuksen ansiosta. Todella pätevä keksintö. Vallankin jos ajelee vaihtelevasti yksin ja kaksin - tavaraa mukana, tai ilman..
Niin joo.. Jos vaihtaa pitäisi, niin uusi K 1300 S se kuitenkin olisi. Mulle ässä on se oikea matkapyörä.
Kumpi on parempi, nakki vai lihapulla ?Musta ei ollenkaan abstrakti kysymys. Kummassakin pyörässä on varmasti omat hyvät ja huonot puolet ja kummankin käyttäjät osaavat varmasti tuoda ainakin ne edut esille (kuten Pannariporukka musta hyvin tekikin).Taas niin abstrakti ja täysin ulkoavaruuden kysymys, ettei tohon edes viitti vastata.
![]()
Yhdistämällä nämä saa ehkä hiukan paremman kokonaiskuvan. Eli en mä mitään hehkutusta ole hakemassa, vaan käyttäjien omia kokemuksia ja mielipiteitä.
Omituista, oon 186cm pätkä, pitkät koivet ja istunut molemmissa, ei mitään valittamista hontan tiloissa, päinvastoinIhan selkeä ero niissä on heti jomka huomaa kun istuu päälle. Jos kuskilla keskivertoa pidemmät jalat niin Bemarissa on tilaa ja Hondassa ei !
![]()
Ei, vaan Reiman jalat ovat pidemmät kuin sinun tai hän tarvitsee niille enemmän tilaa kuin sinä omillesi.Omituista, oon 186cm pätkä, pitkät koivet ja istunut molemmissa, ei mitään valittamista hontan tiloissa, päinvastoinIhan selkeä ero niissä on heti jomka huomaa kun istuu päälle. Jos kuskilla keskivertoa pidemmät jalat niin Bemarissa on tilaa ja Hondassa ei !
![]()
![]()
Vai pitäiskö olla jalat 160cm ja selkä 26cm jotta ahistais![]()
Makuasioita, ilman muuta, mutta siitä huolimatta faktoin vertailtavissa minusta oikein hyvinkin.Makuasioita, siis. Pannari ja BMW on ihan eri asioita, eikä niiden erot ole faktoilla vertailtavissa. Kuka mistäkin tykkää, selviää 1. koeistumalla, 2. koajolla, 3. mieltymysten painotuksilla, 4. tunteella.
Kyse on täysin makuasioista, mutta niistä on hauska ja jopa hyödyllistä keskustella. Ja en mä ole täältä hakemassakaan hehkutusta pannarille. itse asiassa ajatus oli saada täysin eriävä mielipideKumpi on parempi, nakki vai lihapulla ?Musta ei ollenkaan abstrakti kysymys. Kummassakin pyörässä on varmasti omat hyvät ja huonot puolet ja kummankin käyttäjät osaavat varmasti tuoda ainakin ne edut esille (kuten Pannariporukka musta hyvin tekikin).Taas niin abstrakti ja täysin ulkoavaruuden kysymys, ettei tohon edes viitti vastata.
![]()
Yhdistämällä nämä saa ehkä hiukan paremman kokonaiskuvan. Eli en mä mitään hehkutusta ole hakemassa, vaan käyttäjien omia kokemuksia ja mielipiteitä.
Jos tykkää lihasta pitkulamuodossa ja tiukassa kuoressa, niin se on sit nakki.
Jos taas vapaa lähes pallomainen muoto kiinnostaa ja maistuu, niin sit varmaan toi lihapulla.
![]()
Makuasioita, siis. Pannari ja BMW on ihan eri asioita, eikä niiden erot ole faktoilla vertailtavissa. Kuka mistäkin tykkää, selviää 1. koeistumalla, 2. koajolla, 3. mieltymysten painotuksilla, 4. tunteella.
Meinaan vaan, että tohon 4-kohtaan on turha hakea BMW sivuilta pannari-tukea, kun porukkamme on kuitenkin niin puolueellinen.