• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW R 1200 RT. Onko kenelläkään madaltamisesta kokemuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wadewade
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
BMW R 1200 RT. Onko kenelläkään madaltamisesta kokemuksia

Mitä vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin jos jousia ja satulaa madaltamalla saisi istuin korkeudeksi korkeintaan 700 mm. Onko kokemuksia ja mitä mahdollisesti osat maksaisi. Olen hankkimassa vuosimalliltaan 2008 - 2013 RT:tä.

Kertokaa jos sellaisen on joku tehnyt/ teettänyt.

Oma RT tuli matalalla ja normisatulalla. Kokeilin silloin ajaa matalalla satulalla, joka oli alimmassa asennossa. Aika hyvin yletti jalat maahan, kun olen 188cm... Normisatulalla tuntui nousua jo niin paljon, etten ole sitä nostanut edes ylempään asentoon.

Mun mielestä kantsii kokeilla ensin matalalla satulalla, kun semmosia saa kuitenkin aika edullisesti. Itsekin myin omani vissiin vähän päälle satasella pois.

Juffe sanoi:
Oma RT tuli matalalla ja normisatulalla. Kokeilin silloin ajaa matalalla satulalla, joka oli alimmassa asennossa. Aika hyvin yletti jalat maahan, kun olen 188cm... Normisatulalla tuntui nousua jo niin paljon, etten ole sitä nostanut edes ylempään asentoon.

Mun mielestä kantsii kokeilla ensin matalalla satulalla, kun semmosia saa kuitenkin aika edullisesti. Itsekin myin omani vissiin vähän päälle satasella pois.

Kiitti vastauksestasi.
Minulla oli aikanaan 1150 RT ja matalalla Corbinín satulalla mutta sekään ei riittänyt (oli varmaankin liian leveäkin) että kantapäät olis saanut maahan. Olen "ainakin joskus ollut" 174 centtinen joten jousista olis saatava kanssa pois toiset 3-4 centtiä. Sain tuon RT:n nurinkin pari kertaa ja paikallaan, mutta oli mukava ajettava joten sellaista vaan mieli halajaa.

Tuossa Garban linkissä on sekä etu- että takajousi. RT:ssähän on telelever-keula, jossa on tosiaan tommonen jousisydeemi.

Eli tuon paketin tilaamalla saat tarvitsemasi madalluksen.

Jousien väri pitää sitten valita (Farbe) alasvetovalikosta: schwarz eli musta tai purppura. Ja Anzahl, eli määrä on 1 kpl, eli paketissa tulee molemmat vieterit.

Jos päädyt tilaamaan ja tarvitset apua, voin olla mukana vaikka online :)

Viimeksi muokattu:
Back