Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osta suosista Akron putki, valmiiksi bemu sovitettu. Tulee kerralla kuntoonMoro!
Eka postaus tänne...
Ja ensimmäistä kevättään odottaa 2009-mallin F800R. Kellään tietoa mistä löydän siihen halvalla sliparin (esim. Remus, AC Schnitzer, Zach, toki mikä vaan olis alkuperäiseen verrattuna parempisoundinen)?![]()
Kevättä kohti!![]()
Tervetuloa joukkoon ja piipahdappa tuollakin..Moro Tampereelta!
Olen seuraillut palstaa jonkun viikon. Hankin vuodenvaihteessa vm.2002 R 1150 RS:n 31th aj.siis melko hyvässä iskussa! Olen jo myöhäiskeski-ikäinen +50 ja vasta aloittelemassa harrastusta-odotukset korkealla!![]()
Joo,tuolla sportbikesin puolella on juttuja hiilikuidusta turboahtamiseen ja kaikesta muusta siltä väliltä,Tervetuloa vaan kurkkaamaan.Kiitos Tahvo vinkistä ton sportbikesin suhteen-vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaikkei tainnut mun pyörä olla edustettuna osioissa. Kohta tässä on sellaisissa syövereissä näissä palstoilla, että pitää ruveta käytään työaikaa lukemiseen![]()
![]()
Kyllä siellä paljon on osioita, mutta jos jotain puuttuu niin aina on ylläpito järjestänyt.Kiitos Tahvo vinkistä ton sportbikesin suhteen-vaikuttaa mielenkiintoiselta, vaikkei tainnut mun pyörä olla edustettuna osioissa. Kohta tässä on sellaisissa syövereissä näissä palstoilla, että pitää ruveta käytään työaikaa lukemiseen![]()
![]()
Ehkä ei oo vielä muita,kun kukaan ei oo kommentoinu Tervetuloa..Tschah!
Oma pyörä on K 1200 RS, vm. 02. Ostettu tänä talvena, joten kilometrejä ei vielä takana. Tähän saakka tallissa on seisonut vain kyykkyjä, mutta päätin nyt ostaa aikuisen miehen pyörän, selkäkään ei oikein enää tykännyt tankin päällä makaamisesta. Tyttöystävän ajomukavuudesta puhumattakaan.
Bemarista tähän mennessä aika vähän kokemusta, mutta kohtahan se kesä tulee.....![]()
Turvallisia kilometrejä kaikille!
Ole huoleti, tuskin antaa rekkautua samalla nikillä kahta hemmoa.Nöyrin anteeksipyyntö muille mahdollisille R 1150RS:n omistajille-tarkoitus ei ollut varastaa käyttäjänimeä, mutta otin vaan helpoimman muistaa! Sovitaanko,että nimi on edelleen käytössä, vaikka numeroin, jos joku haluaaEhkä ei oo vielä muita,kun kukaan ei oo kommentoinu
![]()