• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW pyörien omistajat ilmoittautukaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
R1150RT ja
inlove.gif

R1100R vaihtui R1150GS malliksi. Uskomatonta miten tuollainen iso, kolho kessu on paljon ketterämpi ja miellyttävämpi ajaa.

Nyt ajaminen maistuu taas
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

R1200GSA nyt ajettu sisään. Persus ei tykkää, muu ruumis ja pää innoissaan
biggrin.gif

Aiemmin ollut -94 Suzuki Savage 650, -02 HD Sportster Sport XL1200S. Eli mopottimen tyyli _vähän_ muuttui viikko sitten...

R1150RT 2-spark eli vm.2003

edellinen oli Honda Deauville, joka oli käytössä alle vuoden. Muuten hyvä pyörä mutta liian tehoton. RT vaikuttaa tähän asti selvästi paremmalta. Öljyä se näköjään syö aika paljon, mutta siitä onneksi moni varoitteli ennen käyttöönottoa.

Saksassa ehdin jo RT:llä käväistä, mainio maa! Ehdottomasti uudestaan kun vain tilaisuus siihen tulee.
R1150RT vaihtui viime kesänä R1200ST -malliin.

Huhtikuussa laitoin uuden BMW K1200R Sportin.
Vielä ei ole muuta valittamista löytynyt kuin että töiden takia ei ehdi ajamaan tarpeeksi (vasta 1500km lasissa
sad_orig.gif
)

Itsellä F800ST ja 3000km ajokokemusta sillä. Edellinen pyörä olikin kevari 15v aiemmin...

Ja joo, kyllä maistuu!

R12C vm99 Ostin viime syksynä 23t ajettuna. Saksanmaaltahan tuokin oli tuotu. Nyt mittarissa 29t. Eipähän tule jokapäivä vastaan. Ainakaan tuota orkkisvärillistä. Olen jopa kahteen samanlaiseen törmännyt.  
tounge.gif

Pitänee ilmottautua joukkoon..
aikaisemmat, erkki 5, virago 535, 2x 1000 cbr, yamaha wildstar, ja viime kesänä vaihdoin bmw 1200 Lt

K100RS -87 ja F650ST -99 myyty pois ja tilalle hain tänään R1100RS -95.

Kait sitä tuolla pätkän ajaa?

Eilen vaihdoin Kawani -02 malliseen K 1200 RS:ään. Mukavan tuntuinen peli, mutta kestänee aikansa, ennekuin tottuu noihin Bemairin outouksiin. Vilkkunappulat on aika syvältä. Tuntuu myös siltä, että BMW on päättänyt aika monta asiaa kaikkien puolesta. Mm. jarrukahvan asento on näköjään tiedetty jo tehtaalla, eikä se oikein osu yksiin mun mieltymyksen kanssa. Ei meinaa sormet riittää, kun kahva on liian alhaalla. Silti, pyörä taipuu yllättävän helposti mutkateillä ja ruutiakin riittää normaaliajeluun oikein hyvin. Saapa sitten nähdä, kun lähetään mamman kanssa Eurrooppaan, kuinka se soveltuu kaksipäällä matkailuun. todennäköisesti paremmin, kuin 9-Kawa.

Huru-ukko

Paluu takaisin Baijerilaisen käyttäjäksi 32 vuoden jälkeen, ostettu lähinnä työmatka- ja kesäpäiväkäyttöön, R1100RS -93.

Olli

Kuukauden päivät olen ajellut uudella R1200GS:llä ja mittarissa on jo noin 5000km. Ihmettelen jo vaan miksen ole jo aikaisemmin ostanut bemaria....
062802moto_prv.gif

Toukokuussa talliin vaihtui K1200LT -04, jonka mittariin tähän mennessä olen saanut lisättyä n. 8500 km.
Edelliset:
-K1100LT -92 (5v/78 tkm)
-R65 -84 (5v/36 tkm)

Back