Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän sitä tiedä mimmoinen ura noillakin on edessään.Kaikkea ne naisetkin rahan eteen tekevät!![]()
Tuskin kovin halvalla kylläkään..![]()
Kyllä eräässä noista kuvissa oli K-sarjan BMWkin. Keskity vain katsomaan sitä mikä on olenNAISTA.Merkillepantavaa, kuinka moni mimmi keikistelee Boxeri Bemun päällä. Onko tuo boxeri jotenkin säksikkäämpi? Ei yhtään ainakaan vanhempaa K-mallia ja vähemmän uusiakaan.
No mutta hei, ihan oikea palsta, varsinkin jos ajoasusi on kuin näillä muillakin.Helou kaikki!! Olen uusi tällä palstalla ja upouusi pyöräilijäkin. En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa tulla tapaamaan otsikon mukaan BMW-naisia, joita luulin tän ketjun käsittelevän.![]()
Eli tervehdys kaikille BMW-naisille!! Millaisella bemsulla huristelette? Mulla allani F800R ja on ihan hullun upee pyörä. Kaunis, näppärä ja ihan riittävän tehokas. Onko jossain oma osio ihan oikeille BMW-naisille? Jos on, voisiko ylläpito ystävällisesti auttaa ja siirtää tän sinne..? Kitooos!
Hei! En ole itsekään löytänyt ko. foorumia... Olisiko se samassa paikassa, missä on niiden 20 + hyvärunkoisten mallimiesten kuvia poseeraamassa pyörien kanssa?Helou kaikki!! Olen uusi tällä palstalla ja upouusi pyöräilijäkin. En nyt keksinyt parempaakaan paikkaa tulla tapaamaan otsikon mukaan BMW-naisia, joita luulin tän ketjun käsittelevän.![]()
Eli tervehdys kaikille BMW-naisille!! Millaisella bemsulla huristelette? Mulla allani F800R ja on ihan hullun upee pyörä. Kaunis, näppärä ja ihan riittävän tehokas. Onko jossain oma osio ihan oikeille BMW-naisille? Jos on, voisiko ylläpito ystävällisesti auttaa ja siirtää tän sinne..? Kitooos!