• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW:n uusi urheilullinen seikkailupyörä S1000XR (???)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
BMW:n uusi urheilullinen seikkailupyörä S1000XR (???)

Aika paljon jo kuvia nähty tästä uutuudesta.
Tuleeko olemaan täysin sama moottoritekniikka S1000R:n kanssa?
Tuleeko saatavaksi DDC tähänkin?
Julkaistaanko jo Kölnin messuilla?? Vai vasta Milanossa??
Mielenkiintoinen laite joka tapauksessa!
2015-bmw-s1000xr-spy-shot-3.jpg

EI olisi järkeä laittaa kardaania... kun ei ole tarkoitus kilpailla Gessun kanssa!

Bemari julkaisee kolme uutta mallia Intermot messuilla lokakuun alussa. Tämä tieto on peräisin heidän lehdistötiedotteistaan. Tiedä sitten lasketaanko uusi S1000RR uudeksi malliksi, koska se päivitetään. Se saa mm blipperin myös alasvaihtojen tekemiseksi ilman kytkintä. Pyörä myös ilmeisesti hoikkenee. Lisäksi ainakin HP4:n yhteyteen tulee ABS Pro, joka hallitsee jarrutukset myös pyörä kallistettuna. Voidaan päivittää myös aiemmin myytyihin pyöriin, retro fittable.
Tonninen adve lienee varma uutuus ja DDC siihen tulee. Vaan mikä on kolmas uutuusmalli?

Viimeksi muokattu:
Näköjään esim gessusta tuttu navigointirinkulakin saatu mukaan, mikä on kyllä loistava keksintö. Keskijalan kyllä näkisin mieluusti tässä.

Jos se keskiseisontatuki tulee lisävarusteeksi? Saatais myyntihintaa silläkin hilattua vähän alemmas. Mulle tuosta tulee mieleen Hondan NC 700 X-malli... :right:

S1000 XR on aika mielenkiintoinen. S1000R:n moottorista otetaan 160 tervettä hevosvoimaa. Useinhan näihin laitetaan aavistuksen alarekisteripainotteisempi viritys.

Pthyi ku on ruma... :no: pemarista tulee mieleen : great follower - aina vähintään viis vuotta muita jäljessä... ja design on taattua copy-paste linjaa :paikallatuulee:

Bh5891 sanoi:
Eiköhän tuosta bemarista vähintään se 160 löydy. Mites tämä Honda, 50hp?
Itse arvostan enemmän Adve-luokassa keveyttä jne jne, jolloin ketjuveto on melko luonnollinen ja nykytekniikalla toimiva ratkaisu.
Oliks tossa Hontassa 104 hp.:dunno:

Motoristorante sanoi:
Pthyi ku on ruma... :no: pemarista tulee mieleen : great follower - aina vähintään viis vuotta muita jäljessä... ja design on taattua copy-paste linjaa :paikallatuulee:

Sanoo itsekin beemerillä ajeleva....

Go-Za sanoi:
Sanoo itsekin beemerillä ajeleva....

Kooärrä onkin niin ruma (ainakin hieman erikoinen) että se on jopa kaunis... :)-
No, vakavammin puhuen - kyllä pemarin mallitarjonta alkaa olemaan hyvin kattava. Customia vielä kehiin niin on "jokaiselle jotain"... :orgmp3:

M58 sanoi:
Itse arvostan enemmän Adve-luokassa keveyttä jne jne, jolloin ketjuveto on melko luonnollinen ja nykytekniikalla toimiva ratkaisu.
Oliks tossa Hontassa 104 hp.:dunno:

Honda NC 700 X oli tuolla ylhäällä puheena, siinä on joku (alle) 50 heppaa.

Wildhillman777 sanoi:
Mulle tuosta tulee mieleen Hondan NC 700 X-malli... :right:

Minulla tulee mieleen Kawa Versys (elokuusta - toukokuuhun)...ja ne fiilikset, jotka minulla oli kun olin vaihtanut 1100Gessun siihen:no:
kts. allekirjoitus

Kipa sanoi:
Minulla tulee mieleen Kawa Versys (elokuusta - toukokuuhun)...ja ne fiilikset, jotka minulla oli kun olin vaihtanut 1100Gessun siihen:no:
kts. allekirjoitus
Vikatikki. Vaihtaa nyt R1100GS tuommoiseen mopoon kuten Kawa Versys.
Minä en vaihda tuota mun R1100GS pyörääni mihinkään. On se vaan niin mainio.
Se on minulla ollut vasta 10 vuotta ja varmaan saman verran vielä jatkuu.
150.000 km olen sillä ajanut kymmenessä vuodessa.
Nyt siinä on mittarissa 194.000 km.

Back