Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne71 sanoi:Mitä pitäs tietää ja tutkia ennen ostopäätöstä?
T:Janne
mchuurre sanoi:Juu, komppaan hra1150:aa. Käynniltään tasaisen tasainen, koska käy "tasajaolla", ( vrt K100 ). Pomminvarmaa tekniikkaa, ei ajamalla, ( jutaamalla=) mene rikki. Halvat osaset ja helppo huoltaa, silloin milloin sitäkään tarvitsee tehdä! Ei varsinaista heikkoa tai ongelmapaikkaa, takaiskari tiätty, mut on kulutustavaraa.
Ja mitä pitäs tarkistaa, hmmm...kaiketi km määrä Spaniaan, Marokkoon tai sitten vaikka "Around Planet"
ps. no -juu, ei siinä moottorissa luonnetta ole, eli teho tulee kuin sähkömoottorista! Jotain huonoa jos piti keksiä.
C-A-D sanoi:On siinä seiskafemmassa pari omaa pehmyttä paikkaansa. Mittaristo on arka vedelle ja nopeusmittarit, varoitusvalot saattavat alkaa elää omaa elämäänsä... Myös kardaanin spoorit ovat rasvaamattomana "ajan kysymys".
Tuttu homma, ainakin mun -88:ssa, mutta nuinkin "uuvessa" ?mchuurre sanoi:Ai vieläkö vm-94:ssäkin ?Tuttu homma, ainakin mun -88:ssa, mutta nuinkin "uuvessa" ?
Janne71 sanoi:Jaahas.
Nyt sain myyjältä tietoo, että on pientä oljyvuotoa koneen ja vaihdelaatikon välissä.
Onko tämä helposti korjattavissa ja tätä kysyn siksi koska mul ei ole aikasempaa kokemusta tällaisesta koneesta.
Takaiskari ok mut etunen on hiukan löysä.
Ostanko vai en, siis olen edelleen kovassa kuumeessa
T:Janne

Tenere-Heikki sanoi:Etupäähän auttanee öljynvaihto ja viskositeeteilla pelailu. Uudet tarvikejouset luokkaa 100 eur / pari.
Ostaosta.![]()
''Tenere-Heikki sanoi:Pannaanpa arvauksia kehiin, eli ääni ulostuloakselin stefalle. Tarpeeksi vuotaa, niin yksilevyinen kuiva kytkinkin lipsahtaa. Jos työkalut vähänkään pysyvät käsissä, niin ei paha rasti. Haitoilta pitää purkaa perä, kardaani ja vaihdeloota, mutta palikat isoja ja saksalaismalliin loogisesti aseteltu. Osat eivät paljoa maksa ja samalla kannattaa varmuudeksi vaihtaa kytkinlevy.
Etupäähän auttanee öljynvaihto ja viskositeeteilla pelailu. Uudet tarvikejouset luokkaa 100 eur / pari.
Ostaosta.![]()
AXP sanoi:Jos myyjä oikeasti haluaa tehdä kaupat pyörästä, hän tulee vastaan hinnassa kun on saanut asiantuntevan kustannusarvion vuodon korjauksesta. Itse en kysyisi saman liikkeen huollosta korjausarviota, sillä se voi olla puolueellinen.
Janne71 sanoi:Jaahas.
Nyt sain myyjältä tietoo, että on pientä oljyvuotoa koneen ja vaihdelaatikon välissä.
Sitä vartenhan siinä on se reikäkin, että pääsee poes 
Jos tuon tarjouksen saa kirjallisena.lario sanoi:Jos myyjän arvio korjauksen hinnasta kuulostaa alhaiselta, niin sitten se ehkä kannattaa teettää myyjän liikkeessä![]()
Tuossa olet kyllä oikeassa. Hinta on kohdallaan vaikka sille joutuisi jotain tekemäänkin tai jopa teettämään. Ei toi stefan vaihto ja kytkinremontti niin kummoinen homma ole tehdä itsekään.hra1150 sanoi:Hintapyyntö näyttää olevan 1990€. Siihen hintaan ei paljon remppaa tehdä. Noita 75S:iä ei ole pahemmin liikkeellä. Tuo ei kauan kaupassa viru, luulen. Pitäisköhän käydä katsomassa... Parempi maassa kuin jumalattoman suussa.