• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

BMW K-Bikes.fi/K-Suberbikes.fi tiedustelu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitten vain oma kerho, miitinki ja viikkokokoontuminen kuten usealle muullekin pyörämerkille. No, toivottavasti ei kuitenkaan, vaan juttu pysyy nettisivuina josta löytyy asiaa hyvistä K-pyöristä...siis BMW K-pyöristä (ettei sotketa niihin muihin..)

Huolestuttavaa ainoastaan se tässä on, että jos nämä nettifoorumit johtaa pienien kerhojen perustamiseen (kuten on jo nähty monta kertaa), merkkikerhoa, tyyppikerhoa ja erikoistyyppikerhoa syntyy kuin sieniä sateella ja väistämättä tulee mieleen Hajoita ja Hallitse -ideologia. Motoristit jakaantuvat isompien olemassaolevien kerhojen sijasta näihin "tehtiin itse"- pikkukerhoihin, ja isot kerhot kuihtuu kun porukat lähtevät merkkikerhoihinsa.
Mun mielstä Suomessa ei pieneen oppsitioon enää tarvittaisi useita oppositioita.

Mut K Biimeri ansaitsee kyllä sivuston!!

sport05.gif

Noniiih, nyt alkas jo toimimaan uudella palvelimella.
062802jumpie_prv.gif

Tervetuloa katteleen uutta Bemari-ilmettä.
wink.gif

Kiitos sportti-äijät kun jaksoitte odotella.

Nyt siwaan, pussillinen olutta ja sauna lämpeemään.
033102beer_1_prv.gif

Sitten vain oma kerho, miitinki ja viikkokokoontuminen kuten usealle muullekin pyörämerkille. No, toivottavasti ei kuitenkaan, vaan juttu pysyy nettisivuina josta löytyy asiaa hyvistä K-pyöristä...siis BMW K-pyöristä (ettei sotketa niihin muihin..)

Huolestuttavaa ainoastaan se tässä on, että jos nämä nettifoorumit johtaa pienien kerhojen perustamiseen (kuten on jo nähty monta kertaa), merkkikerhoa, tyyppikerhoa ja erikoistyyppikerhoa syntyy kuin sieniä sateella ja väistämättä tulee mieleen Hajoita ja Hallitse -ideologia. Motoristit jakaantuvat isompien olemassaolevien kerhojen sijasta näihin "tehtiin itse"- pikkukerhoihin, ja isot kerhot kuihtuu kun porukat lähtevät merkkikerhoihinsa.
Mun mielstä Suomessa ei pieneen oppsitioon enää tarvittaisi useita oppositioita.

Mut K Biimeri ansaitsee kyllä sivuston!!

sport05.gif
Ei me mitään kerhoa olla vääntämässä, mut mistäs tiedät tämän pysyvän pienenä.
wink.gif

Tuosta omanlaisesta klenodistahan kaikki lähti.  
biggrin.gif

Kunniaa esi-isille.  
wink.gif

Ja kyllähän siellä jo mukana ollaan. Hyvin olet jutun toteuttanut, asiallista meininkiä.  
smile_org.gif
Hyvä kun maistuu ja onhan siellä jo mainittu D-kirjaimella alkava öljy, joka kuumentaa tunteita vuodesta toiseen.
biggrin.gif
Alkaa olla kulttijuttu näissä mopohommissa. Itse en kyllä traktoriöljyllä lotraa, kun näin kaupunkilaisia oon.
wink.gif

Bike lehti noteeras meidät pienellä ilmolla "Bike kipinät" osastolla.
wink.gif

Ei mikään tajunnan räjäyttävä juttu, mut maasta se pienikin ponnistaa.
062802jumpie_prv.gif

No niin...marraskuun kuukauden BMW äänestys ois käynnissä ja TOP5 kuvaa sinne valittuna joten ei muuta kun tsekkaamaan ja äänestämään (vaatii rekkaroinnin)

61 sporttibemaristia,1654 viestiä tässä ajassa.
buttrock.gif

RR tilaukseen ja lisää jengiä mukaan turinoimaan.
wink.gif
biggrin.gif

80 käyttäjää mukana, enää ei voi puhua kovinkaan pienestä porukasta ja Joulukuuta vasta elellään.
062802jumpie_prv.gif

Ei edes telvacista saada aikaan nahistelua tuolla, mukaan mahtuu vielä kuumaverisempääkin porukkaa.
tounge.gif
biggrin.gif

Upeat  sivut  näyttää olevan . Hienoa työtä.

BMW  mallistokartan mukaan 2009 Sport  malleja  ovat  
F 800 S
S 1000 RR
K 1300 S    

F 800 S  mallia  ei  foorumin sivuilla   vielä näy ?

Pitääkö kuutioita olla vähintään tuhat että kelpuutetaan foorumiin ?

Back