Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
Noilla kilometreillä(, jos ovat lähellä oikeaa) tuohan on juuri sisäänajettu peli.
-93 mallinen pyörä joka maksaa liki 8000 eskoa on sitte vain ylihintainen...vaik ois hopiasta sorvattu.sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
Noilla kilometreillä(, jos ovat lähellä oikeaa) tuohan on juuri sisäänajettu peli.
Periaatteessa olen vahvasti eri mieltä. Yksilö, kunto ja ajokilometrit määräävät.-93 mallinen pyörä joka maksaa liki 8000 eskoa on sitte vain ylihintainen...vaik ois hopiasta sorvattu.sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
jos varataan tuo 8000 euroa niin eipä kauaksi heitä kun saa jo -99 mallisen 1200 lt:nPeriaatteessa olen vahvasti eri mieltä. Yksilö, kunto ja ajokilometrit määräävät.-93 mallinen pyörä joka maksaa liki 8000 eskoa on sitte vain ylihintainen...vaik ois hopiasta sorvattu.sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
Markkinoilla on nykyisin omituinen, jopa ajokilometrit ylittävä vuosimallityrannia, joka pudottaa hintaa automaagisesti kohtuuttomia määriä - jopa kilometreihin verrattuna.
Toki iän pitää vaikuttaa, mutta aiheesta voi kinata siitä mikä on merkittävin: Kunto ja huoltohistoria, varustelu kilometrit vaiko ikä?
Arvoisa Tuppervaari - on kovin eri asia kuitenkin monille meistä mennä naapuriin kauppaan ja ostaa 8000:lla pyörä kuin alkaa tuota Saksasta tuomaan.jos varataan tuo 8000 euroa niin eipä kauaksi heitä kun saa jo -99 mallisen 1200 lt:nPeriaatteessa olen vahvasti eri mieltä. Yksilö, kunto ja ajokilometrit määräävät.-93 mallinen pyörä joka maksaa liki 8000 eskoa on sitte vain ylihintainen...vaik ois hopiasta sorvattu.sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
Markkinoilla on nykyisin omituinen, jopa ajokilometrit ylittävä vuosimallityrannia, joka pudottaa hintaa automaagisesti kohtuuttomia määriä - jopa kilometreihin verrattuna.
Toki iän pitää vaikuttaa, mutta aiheesta voi kinata siitä mikä on merkittävin: Kunto ja huoltohistoria, varustelu kilometrit vaiko ikä?
nimittäin niiden hinta alkaa olla 5000 eur saksanmaalla eli siihen verot niin hyvä yksilö pitää olla jotta päätyy silti 15 vuotta vanhaan pyörään.
ei sillä että ei kannattas hankkia tuon ikäistä,vaan sillä ,että ei sitä nyt ihan poskettomia kannata maksaa.
jostain syystä käytettyjen bemareitten, etenkin lt;n hinnat on ollut liikkeissä ihan poskettomia.liekö hyvityshinnat vaihdokeista vastaavia?
ei sitä tarvi alkaa tuomaan...puhelinsoittokin riittää ja suomenkielellä, niin niitä tuojia riittää.Arvoisa Tuppervaari - on kovin eri asia kuitenkin monille meistä mennä naapuriin kauppaan ja ostaa 8000:lla pyörä kuin alkaa tuota Saksasta tuomaan.jos varataan tuo 8000 euroa niin eipä kauaksi heitä kun saa jo -99 mallisen 1200 lt:nPeriaatteessa olen vahvasti eri mieltä. Yksilö, kunto ja ajokilometrit määräävät.-93 mallinen pyörä joka maksaa liki 8000 eskoa on sitte vain ylihintainen...vaik ois hopiasta sorvattu.sitäpä juurikin pitäisi mennä aamusella katselemaan, ei oo kyllä muin peli mutta hinta on huokea, vai onko?Sitä 1100-LT'täkö meinaat?
nimittäin niiden hinta alkaa olla 5000 eur saksanmaalla eli siihen verot niin hyvä yksilö pitää olla jotta päätyy silti 15 vuotta vanhaan pyörään.
ei sillä että ei kannattas hankkia tuon ikäistä,vaan sillä ,että ei sitä nyt ihan poskettomia kannata maksaa.
jostain syystä käytettyjen bemareitten, etenkin lt;n hinnat on ollut liikkeissä ihan poskettomia.liekö hyvityshinnat vaihdokeista vastaavia?
Kun verrataan hintoja, on tietty reilua verrata SUomen hintatasoon...
kandeis kattoa muitakin sivustoja kuin bmwmotorrad.deNyt sitten arvon Tuppervaari nyt sitten näyttää ja linkittääettä MISTÄ se löytyy tommonen:
"jos varataan tuo 8000 euroa niin eipä kauaksi heitä kun saa jo -99 mallisen 1200 lt:n
nimittäin niiden hinta alkaa olla 5000 eur saksanmaalla eli siihen verot niin hyvä yksilö pitää olla jotta päätyy silti 15 vuotta vanhaan pyörään. "
Nii kato ku olen ite tässä yrittänyt löytää "oikeaa" k1200lt:tä ja halvimmat ku on siellä pitkästi 7000:n € päällä. Siihen suomi verot 3000 € niin OHO ! Ei oikein taho olla![]()
Niitä feikki k1200lt:tä tietysti on kahella tonnillakin juu, tiedän:
-vm. 2004, ajettu 16 tkm, pyörä on Englannissa jne...
Jovvain...
![]()
Siis tämä on juuri niitä feikkejä josta äitikin varoitti....ei VOI lähteä tohon hintaan varsinkaan kun on täydellinen cromipaketti, astinlautaa, navia yms. yms.
Kuvat tulee pyydettäessä ja sitten sovitaan etukäteismaksu jne...olen näihin lähtenyt muutamia kertoja mukaan. Kokeilee ken tahtoo !
Tai sitten kyseessä on kaikesta huolimatta vahinkovehje. Jotain MATOJA tässä joka tapauksessa on ??!!
Ja sitäpaitsi kyllä määki olen noista LT:n hinnoista tinkinyt ja saanutkin pois. Ekasta 1000 € ja toisesta "vain" 700 €
![]()
minä sanoisin iloisen jälleen lukemisen...2000 oli vuosimalli.ei hinta.No Tuppervaari tuo meille varmaan näytille sen 1999-2000-mallin LT:n, josta on maksettu ostaessa 2000 ja veroina 3000.
"Iloisen jälleennäkemisen odotuksessa" sanoovat uskovaisetkin!![]()
Helppo tarkistaa.Kuvat tulee pyydettäessä ja sitten sovitaan etukäteismaksu jne...olen näihin lähtenyt muutamia kertoja mukaan. Kokeilee ken tahtoo !
Tai sitten kyseessä on kaikesta huolimatta vahinkovehje. Jotain MATOJA tässä joka tapauksessa on ??!!
Ja sitäpaitsi kyllä määki olen noista LT:n hinnoista tinkinyt ja saanutkin pois. Ekasta 1000 € ja toisesta "vain" 700 €
![]()