• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Blue Knights

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
En tiedä onko tästä ollut missään yhteydessä mainintaa? Olin tuossa poliisin sivuilla sakkolaskurin kimpussa ja tuli sitten selailtua sivuja vähän tarkemmin.
Minusta tässä on aika paljon sellaista asennetta,jota sopii ihan enemmänkin mainostaa.

Ikänä en ole poliisia pahalla tykänny,en ainakaan mp-poliisia..  
inlove.gif

Tässä esittely

Jotenkin vain pisti huvittamaan ton "kerhon pressan" meiliosoite tuolla sivulla

vesseli_69@hotmail....

Eipä siinä mitään, mutta ei toi nyt kuulosta ensinnäkään poliisilta, saatin sitten "hurjalta prätkäjengipäälliköltä"..

Hehiö, mulla vissin vähän tylsää/väsynyttä töissä...

No jopas jotakin. Ehkä tuossa jotain hyvää on, vaikka
Poliisia en halua yhtään lähemmäs itseäni kuin ne nyt ovat. Kokkareensa pitäköön kaukana sieltä missä itse käyn.
Soitan kyllä sitten heille kun apua tarvin.
Siihen kai minulla on oikeus yhtenä heidän palkanmaksajanaan?

Noi "lelurallit" ja lastenkotivierailut ovat kyllä hienoa PR:ää jokaiselle taholle joka niitä tekee ja antavat vielä kaupan päälle tekijöilleen varmasti hyvän mielenkin.
Tässä asiassa tosin Poliisit kopioivat HD-jengejä
biggrin.gif

Mutta jos ORG:issa jollain on virtaa PR-ajoa järjestää, voin ilmottaa että mukana ollaan, kuten varmasti moni muukin!
smile_org.gif

No jopas jotakin. Ehkä tuossa jotain hyvää on, vaikka
Poliisia en halua yhtään lähemmäs itseäni kuin ne nyt ovat. Kokkareensa pitäköön kaukana sieltä missä itse käyn.
Soitan kyllä sitten heille kun apua tarvin.
Siihen kai minulla on oikeus yhtenä heidän palkanmaksajanaan?
Ongelma taitaa tulla siinä soittelussakin
mad.gif
Saat takuulla kuulla poliisia vaivaavasta resurssi pulasta
033102ass_1_prv.gif

Kuvissa näytti kalusto aika matkapainotteiselta.
Olisko kerhon uskottavuus mennyt jos kuvassa olis ollut yksikin fighter..?  
biggrin.gif
Tai joku prossarajalle rakennettu pitkäkeula...
biggrin.gif
Olihan niillä tarkoitus ottaa 99% merkin itelle, mutta ei ole kuulunut mitään aikoihin.
Ja pyörän mallilla ei ole väliä, kunhan asenne on kohdallaan...ja asenteita kun tunnetusti löytyy useita
tounge.gif

Blue Knightsien kansanvälinen kotisivu löytyy TÄÄLTÄ, ja sieltä löytyy vähän enemmän faktaa kanss.

Ei taida olla noillakaan kerholiiveillä mitään asiaa MP-näyttelyyn.  
baaa.gif

tounge.gif

Olikos se nyt niin, että Blue Knightsin "kantabaari" on Blue Oysters?  
nixweiss.gif

biggrin.gif

Back