Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet vaihtanut Blackbirdiin nokkaketjun?Onnistuu liene niinkin, en vaan ole kokeillut. Tuohon tulppien vaihdon yhteyteen kun voi sovittaa samalla ilmansuodattimen tsekkauksen niin itse olen valinnut tuon tankki pystyyn ja sitäkautta vaihtoehdon. Viimeksi nostin koko tankin pois samalla yhdellä purkamisella vaihdoin nokkaketjun ja säädin venttiilit. Joka tapauksessa tulppien vaihto on tavasta riippumatta työlästä, tai helvetin työlästä vaihto ne sitten etu tai yläkautta. Ei kuitenkaan mahdotonta.
Yhden päivän, kun varaa aikaa niin sen ketjun vaihtaa helposti. Tarkin homma on varmaan se nokkien asennus. Momentit, kiristysjärjestyksen ym. tarvittavaa tietoa löytyy Haynesin korjausoppaasta. Niitä saa tilattua esim. http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H3901. Kannattaa ostaa, jos meinaat remppaa itse tehdä.Olet vaihtanut Blackbirdiin nokkaketjun?
Mulla -99 ruisku ja ko. homma kuulostas olevan lähitulevaisuudessa edessä...
Onko minkälainen homma itse tehdä?
Mistä Löydän mahdollisimman hyvät ohjeet? Mistä kiristysmomentit?
Mitä kaikkea tavaraa (tiivisteitä yms.) kannattaa samalla uusia?
Löytyykö täältä jotain "projektikertomusta" tms?
Kiitoksia jo valmiiksi!
just sitä mun tuuria. ei tietenkään toimi toi sivu.Näillä ohjeilla onnistuu.![]()
joo oli hetken toimimatta noi sivut.. nyt pelittää..Onko sulla Vili joku spesiaali browseri? Kyllä mulla skulaa IE7 noiden sivujen kanssa ihan mainiosti.
Lyhykäisyydessään homma menee niin että ensimmäiseksi tankki taka-asentoon, ilmanputsari pois, ilmanputsarin kotelot pois, tulppien vaihto ja sama polvelta käänteisessä järjestyksessä niin saa romut takaisin tankin alle![]()
-strider-
jees, kauan siinä meni mut ei viittiny kiirehtii.Tulpat yläkautta ja ketjun kiristin kate irroittamalla.
Olen tehnyt molemmat operaatiot. Tulpat kun vaihdoin alakautta niin totesin että seuraavalla kerralla teen yläkautta. Oli sen verran prc:stä se operaatio.
Sen ketjunkiristimen vaihto on ihan kakun rauha (peace of cake tai jotain sinnepäin...) Ohjeet löytyy taas * täältä *.
Mutta noi on vaan mun henkilökohtaiset suositukset. Ja tulppia ei kannata vaihtaa ilman oikeata ja alkuperäistä tulppa-avainta.
Onko kellään tallessa näitä ohjeita, sillä tuo sivu ei toimi?Näillä ohjeilla onnistuu.![]()
Jos siis tulppien vaihdosta on kyse, niin lunttaa ohjeita vaikka TUOLTA. Ohje on venttiilinvälyksien tarkastukseen, mutta pura vain siihen asti kun ilmanputsarikotelo on irti, niin jo näkyy tulpat käden ulottuvilla. Joku alakautta vaihto-ohjekin on olemassa, mutta en alkaisi arpomaan sieltä kautta yhtään tulppaa irti.Onko kellään tallessa näitä ohjeita, sillä tuo sivu ei toimi?Näillä ohjeilla onnistuu.![]()